/
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
عضو کمیسیون عمران در یادداشتی به استاندار پیشین خوزستان؛

نمی توان رنج مردم را فرصتی برای مواجهه و یا «تحرکات سیاسی» دانست

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: آقای غلامرضا شریعتی، زیبنده نیست که رنج مردم را ، میدان تاخت و تاز سیاسی و عرصه‌ی سخنوری کنیم و از دردهای مردم ، فرصت سیاسی بسازیم.
کد خبر : ۴۵۸۲۵
نبض نفت_ غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس در یادداشتی خطاب به شریعتی استاندار پیشین خوزستان نوشت: نمی توان رنج مردم را فرصتی برای مواجهه و یا «تحرکات سیاسی» دانست.

در ادامه یادداشت نماینده بهشهر در مجلس را بخوانید:

جناب آقای غلامرضا شریعتی، زیبنده نیست که رنج مردم را ، میدان تاخت و تاز سیاسی و عرصه‌ی سخنوری  کنیم و از دردهای مردم ، فرصت سیاسی بسازیم. بنظر می‌رسد ادبیات و قلم فرسایی شما تحت عنوان نامه سرگشاده، بدور از درک درستی از شرایط حادث بوده ست و مسیولیت داشتن یا نداشتن نباید معیاری برای اظهارنظر و یا تسویه حساب سیاسی بشود و البته ضربه به دولت و تخریب سرمایه اجتماعی، «درچنین شرایطی زیبنده نیست» که البته همه‌ی ما بدور از هیجانات رسانه ای و رویکرد سیاسی، «دغدغه‌ی سرنوشت ایران عزیز» را داریم و در فضا پراندوه حادثه تلخ آبادان و موج سواری «رسانه های سفارشی سعودی»، بیش ازین ها باید بهوش باشیم و از نگاه جریانی بپرهیزیم. 

سابقه مدیریت شما اگر چه در برخی رسانه و سوژه های خبری، مورد نقد قرار گرفته اما نمی توان رنج مردم را فرصتی برای مواجهه و یا «تحرکات سیاسی» دانست و درچنین شرایطی با تمرکز تمام عیار معاندین و رسانه های سفارشی سعودی، هرگونه اظهار نظر غیرمسئولانه، می تواند به تعمیق شرایط و ایجاد فرصت برای مغرضین  سبب شود. 

همانطور که واقف هستید و اشاره کردید، برابر اصل تفکیک قوا، نهاد رسیدگی به این موضوع، همت عالی و عزم راسخ جزم نموده و قطعا هرگونه اعلام نتیجه قوه قضاییه قابل احترام و تمکین می‌باشد ولیکن تا حصول نتایج نهایی باید نسبت به آرامش فضای عمومی و پرهیز از قرار گرفتن در آرایش رسانه های مغرض،  تلاش کرد و این مسئله، نه فقط متوجه مدیران حاضر بلکه متوجه همه کسانی ست که بر فضای عمومی تاثیر دارند و فلذا مسئولیت پذیری در قبال هرگونه اظهار نظر و قلم فرسایی صدر اولویت هاست.
منبع:خانه ملت 
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر