/
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

وزارت نفت در حوزه دیپلماسی انرژی توفیق‌های خوبی داشته است

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: سفرهای اخیر وزیر نفت برای گسترش مبادلات در حوزه انرژی همچون سفر به ترکمنستان و آذربایجان برای سوآپ گازی، سفر به تعدادی از کشورهای آمریکای لاتین و... جزو اقدام‌های خوب وزارت نفت در حوزه دیپلماسی انرژی به‌شمار می‌رود.
کد خبر : ۴۶۰۹۰










نبض نفت-مصطفی نخعی در تشریح نشست عصر سه‌شنبه (۲۴ خردادماه) کمیسیون انرژی مجلس که با حضور جواد اوجی، وزیر نفت برگزار شد، گفت: در این نشست وزیر نفت گزارشی درباره سفرهای اخیر خود به کشورهای مختلف و اقدام‌های انجام‌شده در حوزه دیپلماسی انرژی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدام‌های خوبی در حوزه دیپلماسی انرژی انجام شده است، افزود: به‌عنوان نمونه سفرهای آقای اوجی برای گسترش مبادلات در حوزه انرژی، سفر به ترکمنستان و آذربایجان برای سوآپ گازی، سفر به تعدادی از کشورهای آمریکای لاتین و... جزو اقدام‌های سازنده وزارت نفت به‌شمار می‌رود زیرا توافق‌های خوبی میان ایران و این کشورها انجام شده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بازار انرژی بسیار گسترده است و مؤلفه‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی در این حوزه تأثیرگذار هستند، اظهار کرد: ما هر قدر بتوانیم روابط خود را با کشورهای مختلف دنیا گسترده‌تر کنیم به نفع کشور و منافع ملی است.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر