/
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
صنعت نفت؛

مسائل و مشکلات ورزش صنعت نفت در جزیره خارک بررسی شد

مسائل و مشکلات ورزش صنعت نفت با حضور رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران در جزیره خارک بررسی شد.
کد خبر : ۴۶۵۳۴

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، مسائل و مشکلات ورزش صنعت نفت روز سه‌شنبه ( ۱۴ تیرماه) با حضور هادی افشار، رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران، عباس غریبی، جانشین پایانه نفتی خارک و روسای اداره‌های پایانه نفتی خارک در این جزیره بررسی و بر حمایت از استعدادهای ورزشی، توسعه زیر ساخت‌ها و نوسازی تجهیزات ورزشی تاکید شد.

جانشین پایانه نفتی خارک در این نشست گفت: پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارک به متولی ورزش شرکت‌های نفتی علاوه بر ارائه خدمات ورزشی به کارکنان شرکت به محیط پیرامون هم در قالب مسئولیت‌های اجتماعی نگاه ویژه‌ای دارد و بسیاری از اهالی جزیره از امکانات ورزشی شرکت پایانه‌ها استفاده می‌کنند.

عباس غریبی به وقفه دوساله‌ای که به دلیل کرونا در ورزش جزیره خارک ایجاد شد اشاره کرد و افزود: در این دو سال که در بسیاری از فعالیت‌ها به علت کرونا وقفه‌ای ایجاد شد، فعالیت‌های ورزشی در جزیره نیز کمتر شد، اما با فروکش کردن بیماری شاهدرونق ورزش، مسابقات ورزش و نوسازی و تجهیز اماکن ورزشی در جزیره خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با روحیه ورزشی که مدیریت ارشد شرکت پایانه‌های نفتی ایران دارد شاهد اتفاق‌های خوبی در حوزه ورزش خواهیم بود.

جانشین پایانه نفتی خارک اظهار کرد: در جزیره خارک بخشی از کارکنان به‌صورت اسکان و بخشی هم به‌صورت اقماری فعالیت می‌کنند و ما باید توجه و برنامه‌ریزی لازم در زمینه ورزش کارکنان و خانواده‌های آنها داشته باشیم.

غریبی، نوسازی و ایجاد اماکن ورزشی، تعویض و خریداری تجهیزات ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی، حمایت از کارکنان ورزشکار، استفاده کارکنان اقماری و خانواده‌های آنها از امکانات ورزشی در سایر مراکز استان‌ها، بهبود وضع حقوق و مزایای مربیان ورزشی را از اولویت‌هایی دانست که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: استعدادهای ورزشی خوبی در جزیره هست که نمونه آن وحید عرب‌زاده، ملی پوش هندبال ساحلی کشور است که باید از این ورزشکاران حمایت لازم انجام شود و از توانمندی و استعداد این نمونه ورزشکاران برای آموزش جوانان استفاده کنیم.

هادی افشار نیز در این نشست گفت: دغدغه‌ها و کمبودهای ورزشی در جزیره خارک شناسایی شده است و تلاش همه ما رفع کمبودهای ورزشی و نگاه ویژه به ورزشکاران و سلامت کارکنان است.

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران اصلاح ساختار ورزش، افزایش بودجه ورزشی، احیای مرکز مشاوره ورزشی و حرکات اصلاحی، حمایت از ورزشکاران و تیم‌ها در حوزه ورزش قهرمانی، بروز کردن دانش مربیان ورزشی، استفاده از کارکنان ساکن جزیره خارک که دارای مدرک مربیگری هستند، بهبود وضع حقوق و مزایای مربیان ورزش، استفاده همکاران ساکن در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، شیراز، بوشهر و نکا به همراه خانواده‌های آنها از امکانات ورزشی از جمله برنامه‌هایی دانست که همسو با حمایت از ورزش در صنعت نفت انجام خواهد شد.

مراد مرادی نیز عنوان کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران که با توجه به جایگاه و موقعیت ویژه و راهبردی خود، نام قلب اقتصاد ایران را یدک می‌کشد در مناطق عملیاتی خارک، عسلویه، نکا و ماهشهر فعالیت می‌کند و پرسنل این شرکت همواره با روحیه ‌ی وصف‌ناپذیر مشغول خدمت هستند.

رئیس امور ورزش پایانه نفتی خارک افزود: با توجه به سبک کار و زندگی پرسنل، به‌ویژه نیروهای اقماری، تقویت روحیه سالم و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از دریچه ورزش و تربیت بدنی از مسائل بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت ورزش در مجموعه نفت همواره پیشرو بوده است و گواه این ادعا نیز افتخارآفرینی‌های متعدد ورزشکاران و تیم‌های این مجموعه و به‌ویژه پرسنل و خانواده‌های کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران بوده است.

در این نشست از وحید عرب‌زاده، ورزشکار برتر شرکت پایانه‌های نفتی ایران و عضو تیم ملی هندبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران با اهدا هدایای تجلیل شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر