/
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

سود قابل تقسیم سهامداران شرکت پالایش نفت بندرعباس تعیین شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت بندرعباس برای سال منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ به ازاء هر سهم ۱۳۵۰ ریال سود تقسیم کرد.
کد خبر : ۴۶۷۷۷
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی و بین المللی و بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت بندرعباس در تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۱ با حضور ۷۴ درصدی سهامداران برگزار شد و پس از تصویب صورتهای مالی، با رای اکثریت سهامداران، مبلغ ۱۳۵۰ ریال برای هر سهم معادل ۷۵ درصد سود قابل تقسیم برای سال منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ تخصیص یافت.
بر اساس این گزارش با توجه به شیوع ویروس کرونا مطابق با دستورالعمل سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص شرایط برگزاری مجامع، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور حداقلی سهامداران عمده برگزار شد.
در این ابتدای این مجمع مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گزارشی از عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ در فرآیند تولید، حجم تولیدات، صورت های مالی، طرح های اجرا شده و در حال اجرا در راستای توسعه پالایشگاه ارائه کردند .
آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح های ارتقای کیفیت فرآورده های سنگین و احداث واحد های جدید کک سازی و روغن سازی، ساخت ۶ مخزن جدید ذخیره سازی فرآورده های نفتی، تامین خوراک نفت خام پالایشگاه از طریق انشعاب خط لوله گوره – جاسک و اقدامات صورت گرفته به منظور حمایت از تولید کنندگان و سازندگان داخلی از مهمترین محورهای گزارش دکتر هاشم نامور در این مجمع بود.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر