/
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
مهمترین چالش‌های مدیریت‌های پایانه‌های نفتی ایران ؛

مهمترین چالش‌های مدیریت‌های پایانه‌های نفتی ایران بررسی شد

مهمترین چالش‌ها و مشکلات مدیریت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران در نشست مدیران این شرکت بررسی شد.
کد خبر : ۴۶۹۹۲

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز سه‌شنبه (چهارم مردادماه)در نشست شورای مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به رویکرد و راهبردهای دولت سیزدهم، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌ها و راهبردهای دولت سیزدهم، چندین مورد اولویت اصلی شرکت پایانه‌هاست که باید پیگیری و اجرا شود.

وی با بیان اینکه در تهیه و تدوین برنامه‌های راهبردی و کارت امتیاز متوازن (bsc) سازمانی باید با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم بازنگری و به‌روزرسانی شوند که در همین راستا فرآیندهای کاری و سازمانی باید اصلاح و به بلوغ لازم برسند، اظهار کرد: موضوع بهره‌وری که در مسائل کارآیی و اثربخشی بسیار موثر و تأثیرگذار است، باید پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: با توجه به اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام در رسیدن به اهداف سازمانی نقش‌آفرین هستند بنابراین لازم است مسائل و مشکلات این پروژه‌ها در تمامی حوزه‌ها حل و اصلاح شود و در اسرع وقت نسبت به اتمام پروژه‌ها اقدام لازم صورت پذیرد.

اسدروز ادامه داد: تمامی فرآیندهای اصلی و پشتیبانی شرکت از جمله برنامه‌های عملیاتی شامل احداث مخازن ذخیره‌سازی جدید، تعمیرات اسکله‌ها و تأمین یدک‌کش‌ها، تکمیل پروژه ۷۲ واحدی، پیگیری مسائل مربوط به پایانه جاسک و... باید جز اولویت‌های اصلی شرکت باشند.

وی گفت: با آسیب‌شناسی علت‌های اجرا نشدن به موقع و مناسب پروژه‌ها و تأمین کالا که بخشی از مسائل آنها مربوط به تهیه و تدوین مفاد شرح کارها و مشخصات فنی pmr کالاهای مورد نیاز است متقاضیان پروژه‌ها باید به این موضوعات دقت‌نظر و تمرکز بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه بحث دولت الکترونیک بسیار مهم است و شرکت باید به‌عنوان ابزار اجرای سیاست‌ها و سیستم‌های داخلی نقش‌آفرینی و خود را مجهز به سیستم‌های روز کند، تأکید کرد: مدیریت خدمات پشتیبانی با توجه به نقش حساس و مهم آن در رضایت‌مندی و انگیزه کارکنان سازمان، باید در پیمان‌های خود ساز و کاری را لحاظ کند تا ارائه خدمات با کیفیت بالا و قابل قبولی ارائه شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر