/
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

بازدید مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور ازمنطقه خراسان شمالی

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با حضور در استان از انبار نفت شهیدتندگویان بازدید کرد.
کد خبر : ۴۷۳۷۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی، جعفر سالاری نسب مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایرانو هیات همراهدر ادامه حضور میدانیدر استان از انبارنفت شهیدتندگویان بجنورد بازدید کردند.

مجتبی شکوری مدیر منطقه ضمن ارائه گزارشی مبسوط از عملکرد منطقه؛ مسائل و چالش‌های مربوط به حوزه منابع انسانی، عملیات، سامانه هوشمند و سوخترسانی به موقع را مطرح کرد.

شکوری ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان شرکت به ویژه کارکنان عملیاتی انبارهای نفت بجنورد افزود: این شرکت تلاش می‌کند تا با خدمت‌رسانی مناسب و به موقع ، تامین سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند و همه تمهیدات لازم برای تامین سوخت مناطق مختلف استان اندیشیده شده است

روسای واحدهای حاضر در جلسه نیز هر کدام به بیان موارد مورد چالش در واحد خود پرداختند و خواستار رسیدگی به مشکلات و مسائل مطروحه شدند.

منطقه خراسان شمالی یکی از مناطق ۳۷گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارا بودن سه ناحیه ،یک انبار نفت و یک مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع سوخت در استان را به عهده دارد.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر