/
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

سربلندترین وزارتخانه در شرایط تحریم‌ اقتصادی وزارت نفت است

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت در فروش نفت، ارزآوری، توسعه میادین نفت و گاز و سایر پروژه‌ها موفق عمل کرده است و سربلندترین وزارت‌خانه‌ در این ایام است.
کد خبر : ۴۷۴۶۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، فریدون حسنوند امروز (یکشنبه، ششم شهریورماه) در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات طرح‌های گازرسانی در هفته دولت با بیان اینکه امروز نوک حمله تحریم اقتصادی به سمت صنعت نفت نشانه رفته است، گفت: سربلندترین وزارتخانه در شرایط تحریم‌های اقتصادی وزارت نفت است.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست ما رفع ناترازی گاز در کشور است و دولت و مجلس باید برای تقویت زیرساخت‌های حوزه گاز همکاری کنند، افزود: باید به سمت تولید هرچه بیشتر در این صنعت حرکت و برای ناترازی و توزیع عادلانه و به‌صرفه آن تلاش کنیم، همچنین باید برای نظارت، کنترل بر مصرف صحیح که امروز یکی از مشکلات ما در حوزه گاز است چاره‌اندیشی کرد.

حسنوند اظهار کرد: امروز نوک حمله تحریم‌ها به سمت صنعت نفت است، اما سربلندترین وزارتخانه در این شرایط وزارت نفت است که هم در فروش نفت و هم ارزآوری و هم توسعه میدان‌های نفت و گاز و سایر پروژه‌ها موفق عمل کرده است.

وی گفت: این موفقیت‌ها مدیون تلاش، همدلی و هماهنگی بین دولت و مجلس و وزارت نفت است و مجلس نیز خود را متعهد می‌داند در کنار دولتمردان برای سربلندی صنعت نفت تلاش کند، زیرا هموارسازی مسیر برای شما هدف ماست.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر