/
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
با صرف اعتبار 51 میلیارد تومان انجام شد:

بهره برداری از 27 پروژه مسئولیت اجتماعی در استان بوشهر

مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز از بهره برداری از 27 پروژه مسئولیت اجتماعی در استان بوشهر با صرف اعتبار 51 میلیارد تومانی خبر داد.
کد خبر : ۴۷۴۶۱

به گزارش نبض نفت  به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران ، بابک دارابی در آیین افتتاح پروژه های مسئولیت های اجتماعی استان بوشهر که صبح امروز؛ هفتم شهریورماه در سالن همایش های شرکت نفت و گاز پارس با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، معاونان وزیر و نمایندگان مجلس برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار امیدواری کرد که بتوان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی گام خوبی برای استان بوشهر و تمام مناطق نفتخیز کشور برداشت.

وی اظهار کرد: صنعت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت پتروشیمی) در استان بوشهر در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و بر اساس فرامین و دغدغه های وزیر نفت، بیش از 1200 میلیارد تومان اعتبار در استان بوشهر در راستای انجام این مسئولیت ها متعد شده است که سهم شرکت ملی نفت ایران از این میران 540 میلیارد تومان و اجرای 360 پروژه است.

دارابی تعداد پروژه های تکمیلی در دولت سیزدهم را 95 پروژه اعلام کرد و افزود: بر اساس اسناد و مدارک دریافتی، میزان هزینه کرد در دولت سیزدهم در استان بوشهر معادل 90 میلیارد تومان بوده است.
وی اعلام کرد: امروز (هفتم شهریورماه) نیز 27 پروژه شامل 5 پروژه ورزشی، 12 پروژه آموزشی/ مدرسه، یک پروژه درمانی و 9 پروژه طرح هادی روستایی با سرجمع اعتبار 51 میلیارد تومان در استان بوشهر به بهره برداری می رسد.

به گفته مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز، با انجام این پروژه ها به خصوص در حوزه آموزش، تقریبا 26 هزار متر مربع به سرانه آموزشی استان به خصوص در چهارمنطقه اطراف تاسیسات نفتی افزوده می شود. 

دارابی در پایان اظهار کرد: بر خود واجب می دانم تا از زحمات وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران که با دستورات خود در تامین منابع مالی این پروژه ها ما را یاری کردند و همچنین از استاندار به خاطر حمایت های همه جانبه و نمایندگان مجلس قدردانی کنم.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر