/
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نبض نفت:

مردم باید افزایش قیمت نفت را در سفره خود احساس کنند

نماینده کوهدشت در مجلس در خصوص تاثیر افزایش قیمت نفت و تاثیر آن بر سفره مردم گفت با توجه افزایش قیمت نفت در طی یک سال گذشته مردم انتظار دارند که این افزایش قیمت تاثیری بر روی سفره آنها داشته باشد.
کد خبر : ۴۷۷۰۷
مردم باید افزایش قیمت نفت را در سفره خود احساس کنند
تعداد بازدید : 0
محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت در خصوص تاثیر قیمت نفت بر سفره مردم طی یک سال گذشته گفت: با توجه افزایش قیمت نفت در طی یک سال گذشته و در دولت سیزدهم مردم انتظار دارند که این افزایش قیمت تاثیری بر روی سفره آنها داشته باشد. نباید بین زمانی که نفت ارزان به فروش می‌رسید و الان که حدود 100 دلار در هر بشکه به فروش می‌رسد شرایط مردم یکسان باشد.

از رئیس جمهور خواست از کارشناسان اقتصادی زبده‎تری در تیم اقتصادی خود بهره گیرد تا شاهد تحولات بهتری در اقتصاد کشور باشیم. مبلغی افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم مردم امیدواری زیادی به بهبود وضعیت اقتصادی داشتند و انتظارات زیادی از دولت جدید شکل گرفت. مبلغی نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم گفت از تیم اقتصادی دولت انتظارات بیشتری داشتیم و باید کار به دست کاردان سپرده شود.

برای آگاهی از جزئیات این گفتگو فیلم مصاحبه را ملاحظه فرمایید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر