/
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
همسو با اهداف مسئولیت اجتماعی و به همت مناطق نفت‌خیز جنوب انجام شد؛

خدمات‌رسانی ۳ هزار و ۵۵۸ روز دستگاه به نهادهای برون‌سازمانی نفت

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: امسال به مناسبت‌های مختلف ملی، مذهبی و رویداها و حوادث غیرمترقبه، تعداد ۲۸۸ دستگاه سبک، سنگین و فوق‌سنگین در مجموع به تعداد ۳ هزار و ۵۵۸ روزدستگاه در اختیار نهادهای برون‌سازمانی قرار گرفت.
کد خبر : ۴۷۷۳۵
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، امیر بصیری اظهار کرد: عمده فعالیت‌های این مدیریت حمایت و پشتیبانی از تولید است که همسو با مسئولیت‌های اجتماعی خدماتی به ذی‌نفعان و سایر دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود.

وی افزود: امسال به مناسبت‌های مختلف ملی، مذهبی و رویدادها و حوادث غیرمترقبه تعداد ۲۸۸ دستگاه سبک، سنگین و فوق‌سنگین از جمله کمپرسی، کشنده، کانکس، جرثقیل، بیل مکانیکی، دوکابین، اتوبوس، مینی‌بوس، تانکر آب و سواری در مجموع ۳ هزار و ۵۵۸ دستگاه در اختیار ارگان‌ها و نهادهای برون‌سازمانی قرار گرفت.

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: مشارکت در آواربرداری ریزش ساختمان متروپل آبادان، کمک به ستاد اربعین و ستاد راهیان نور، آب‌رسانی به شهرستان‌های رامشیر، گچساران و روستاهای حومه، ارائه خدمات بارگیری، تخلیه، انواع خاکبرداری و خاکریزی به گروه‌های جهادی، فرمانداری‌های رامشیر،‌ رامهرمز و باغملک و هلال احمر از جمله اقدام‌های مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید همسو با مسئولیت‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۱ بوده است.

خدمت‌رسانی به زائران اربعین هم‌زمان در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه

بصیری با اشاره به خدمت‌رسانی به زائران اربعین اظهار کرد: این مدیریت هم‌زمان در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه جهت بهبود خدمت‌رسانی به زائران ۲۷ دستگاه خودرو شامل کمپرسی، کشنده، تانکر آب، غلتک، گریدر، لودر، بولدوزر و دوکابین اختصاص داده است.

وی افزود: این ماشین‌آلات به‌منظور خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح و بهسازی پارکینگ‌ها و محوطه مواکب، حمل و جابه‌جایی زائران و خدمت‌رسانی به کاروان‌ها در پایانه‌های مرزی از ابتدای ماه محرم تا پایان مراسم عزاداری اربعین حسینی در حال خدمت‌رسانی هستند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر