/
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی:

اقدام‌های مطلوبی در زمینه گازرسانی خوزستان انجام شده است

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با بیان اینکه اقدام‌های سازنده‌ای در زمینه گازرسانی خوزستان انجام شده است، گفت: امروز در عمده مناطق شهر اهواز حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد و در بعضی از شهرها تا ۹۹ درصد گازرسانی شده است.
کد خبر : ۴۸۶۰۱
نبض نفت-مجتبی یوسفی شامگاه سه‌شنبه (۱۹ مهرماه) با حضور در برنامه عیار که از شبکه افق پخش شد به اقدام‌های انجام‌شده برای توسعه استان خوزستان در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: یکی از این اقدام‌ها در خوزستان موضوع گازرسانی بوده و کارهای سازنده‌ای در زمینه گازرسانی این استان شده است.

وی با اشاره به آماری از گازرسانی به شهرهای مختلف اهواز در دهه ۸۰ افزود: اهوازی که مجموع ۷۸ درصد نفت و گاز کشور را در اختیار دارد، تا دهه ۸۰ نیمی از شهرها و روستاهای آن فاقد گاز بودند و حتی بعضی از شهرهای این استان با کپسول گازرسانی می‌شدند.

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عمده مناطق شهر اهواز گازرسانی شده و در برخی شهرها تا ۹۹ درصد از نعمت گاز بهره‌مند هستند و ۸۰ درصد روستاها نیز به شبکه گاز وصل شده‌اند، البته باید کارهای ویژه‌تری نیز در این باره انجام شود زیرا گازرسانی به روستاها و شهرها از جمله نخستین خدمات در حوزه آسایش است.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر