/
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

گازرسانی یکی از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی است

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به عنوان یکی از دستاوردهای بسیار مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و گفت: امروز گاز به عنوان یک انرژی پاک و ارزان قیمت حتی در دورترین نقاط به سهولت در دسترس مردم قرار می‌گیرد و این از برکات نظام است.
کد خبر : ۴۸۶۲۸
نبض نفت-«ناصر حسینی» روز پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه گاز شهرستان گیلانغرب افزود: مشترکین در صورت رعایت الگوی مصرف می توانند از تخفیف ۵۰ درصدی هزینه گاز مصرفی برخوردار شوند.

وی اظهار داشت: کار گازرسانی به چهار روستای سنگ "کرمو ناودار ، ناودارگچی  و ناودار قروتک" در محدوده شهر گیلانغرب تا یک هفته دیگر پایان می پذیرد و تلاش می شود کار گازرسانی به ۱۱ روستای باقیمانده در دهستان ویژنان نیز تا پایان امسال و پیش از موعد مقرر به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه گفت: تاکنون ۱۷۱ روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند و تا هفته آینده این تعداد به ۱۷۵ روستا افزایش می یابد.

حسینی ادامه داد: در مجموع بیش از ۱۸ هزار مشترک در شهرهای گیلانغر، سرمست و بخش های گواور و مرکزی شهرستان گیلانغرب از نعمت گاز برخوردار شدند.

«وحید محمدی » فرماندار گیلانغرب نیز با قدردانی از زحمات صورت گرفته خواستار تلاش بیشتر پیمانکاران به منظور تکمیل پروژه های در حال اجرا پیش از فصل سرما شد.

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت و ۲۰۷ روستا دارد.

منبع:ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر