/
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
شرکت ملی نفت ایران؛

بازدید مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در مناطق محروم نفتی و گازی از شهرستان قشم

در راستای تعهد و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت فلات قاره ایران و در روزهای مبارک هفته وحدت، با همیاری مدیرعامل و مجموعه بسیج شرکت، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور مناطق محروم نفتی و گازی از جزیره قشم به عنوان حوزه فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران بازدید کرد.
کد خبر : ۴۸۷۲۷
به گزارش نبض نفت به نقل از:روابط عمومی منطقه قشم، در این سفر آقای ملک‌میرزایی در دیدار با مسئولین و علمای شهرستان قشم، همچنین برادران اهل سنت با تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) به بررسی نیازمندی‌های مناطق محروم شهرستان پرداخت.

وی در دیدارهای جداگانه خود با حجت‌الاسلام حاجبی امام جمعه شهرستان و سرهنگ امیری‌کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم، همچنین آقای تختی فرماندار، معاونان، بخشداران و برخی دهیاران روستاهای سطح جزیره قشم و جزیره  هنگام گفت: برای هزینه‌کرد کارآمد و عادلانه بودجه‌های پیوست مسئولیت‌های اجتماعی پروژه‌های جاری وزارت نفت، ضروری است همه نیازمندی‌های مناطق محروم نفتی و گازی به طور یکپارچه شناسایی و جمع‌آوری و با اولویت‌بندی آنها، بودجه موجود در مثمرثمر‌ترین زمینه‌ها صرف گردد.

ملک‌میرزایی در بازدید از روستا‌ها و مناطق کم‌‌برخوردار جزیره قشم و هنگام از نزدیک در جریان خواسته‌های ساکنان و نیازهای منطقه قرار گرفت و گفت: دستگاه‌ها با ایجاد راه‌های ارتباطی با مسئولان محلی و یکپارچه‌سازی مطالب و اولویت‌بندی نیاز‌ها از هیچ تلاشی در جهت حل مشکلات دریغ ننمایند.

همچنین در این سفر از ظرفیت‌های گردشگری و صنعتی جزیره در راستای ایجاد و گسترش اشتغال در منطقه به عنوان یکی از مولفه‌های مهم توسعه پایدار بازدید به عمل آمد و ضرورت ساخت مراکز هنرستان با رشته‌های مرتبط با کسب‌و کار‌ها و نیاز‌های موجود در منطقه به عنوان یکی از مصادیق صحیح هزینه‌کرد بودجه مسئولیت‌های اجتماعی مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است، شرکت ملی نفت ایران در عرصه انجام مسئولیت‌های اجتماعی در سطح ارگان‌های دولتی، همواره در محرومیت‌زدایی به‌ویژه از مناطق محروم نفتی و گازی پیش قدم بوده است.

پس از استقرار دولت مردمی و با اهتمام دکتر خجسته‌مهر، سیاست‌گذاری برای جلوگیری از هزینه‌کرد‌های بدون برنامه بودجه پیوست‌های مسئولیت اجتماعی پروژه‌ها، در اولویت کاری شرکت ملی نفت ایران قرار گرفت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر