/
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
در راستای فرهنگ سازی مصرف ايمن و بهينه گاز طبيعی منعقد شد؛

تفاهم نامه شرکت گاز استان همدان و آموزش و پرورش استان

به منظور نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، تفاهم نامه همکاری بین شرکت گاز استان همدان و اداره کل آموزش و پرورش این استان امضاء شد.
کد خبر : ۴۹۴۱۷

به گزارش نبض نفت به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ محمد صادق محبی نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش این استان به منظور نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، ضمن قدردانی از نگاه مثبت مجموعه آموزش و پرورش به مقوله‌ی فرهنگ‌سازی مصرف گاز گفت: امیدواریم در فصل سرد سال سطح همکاری‌ها با این مجموعه، ارتقاء یابد.

وی افزود: با همکاری فی‌مابین می‌توانیم به اهداف مورد نظر دست یافته و روز به روز شاهد کاهش حوادث ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی باشیم و ضمناً بتوانیم امکان صرفه جویی حداکثری در مصرف گاز را به عنوان یک ثروت ملی فراهم آوریم.

محبی‌نظر اظهار داشت: آنچه برای این شرکت درکنار توسعه گازرسانی و خدمات‌رسانی اهمیت بسزایی دارد، آگاهی بخشی به مشترکین در زمینه صرفه‌جویی در مصرف گاز و همچنین کاهش صدمات و خطرت احتمالی ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی است و امیدواریم با حضور کارشناسان شرکت گاز در مدارس و به ویژه در حاشیه شهرها، شاهد کاهش حوادث باشیم.

در ادامه، مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز و ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و انعقاد تفاهم نامه همکاری، تصریح کرد: هدف دو دستگاه، در جهت ارتقای تعاملات همکاری و استفاده از ظرفیت‌های موجود جهت فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی است.

وی خاطر نشان کرد: در استان همدان 320 هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند و از این جهت ظرفیت بالایی جهت آموزش نکات ایمنی به این عزیزان و خانواده‌هایشان وجود دارد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه بر اهمیت حضور کارشناسان شرکت گاز به عنوان سفیران ایمنی در مدارس اشاره کرد و گفت: می‌توان در مدارس با حضور کارشناسان گاز در جهت آموزش های لازم و همچنین استفاده از بستر نرم افزار شاد جهت درج فیلم های آموزشی، تیزر، پوستر برای آگاهی بخشی دانش آموزان و خانواده ها استفاده کرد.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان و مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان در این نشست بر استفاده از ظرفیت دانش آموزان استان در عرصه فرهنگ‌سازی برای مصرف ایمن گاز تاکید کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر