/
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
شرکت ملی گاز ایران؛

استفاده از تجارت بازنشستگان لازمه اجرای موفق طرح های جدید است

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی موفقیت امروز صنعت گاز را نتیجه یک تلاش همگانی عنوان کرد و افزود: باید از تجارب بازنشستگان برای اجرای طرح های جدید در سازمان استفاده کنیم.
کد خبر : ۴۹۴۴۴

به گزارش نبض نفت به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در نشست ثبت تجارب بازنشستگان این شرکت که با حضور مدیران عامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد، شرکت نفت و گاز شرق، مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز و کارکنان بازنشسته این شرکت در سال های 1400 و 1401 در مشهد برگزار شد، با تقدیر از مدیران و کارکنان قبلی شرکت گاز خراسان رضوی اظهار کرد: بالندگی و قدرت امروز صنعت گاز در خراسان رضوی حاصل تلاش و زحمات همکارن از دیروز تا امروز است.

وی با بیان این مطلب که به لطف تلاش شبانه روزی و تعامل و همراهی خانواده فاخر صنعت گاز، در سال گذشته شرکت گاز استان خراسان رضوی به موفقیت های ارزشمندی دست یافت افزود: موفقیت در گازرسانی به بیشترین خانوار روستایی و واحد تولیدی صنعتی، شرکت برتر سلامت اداری، کسب عنوان برتر حوزه مدیریت کربن و انرژی و دستگاه برتر اجرای جشنواره شهید رجایی بخشی از این افتخارات است.

به گفته افتخاری، کارکنان شرکت گاز در سایه حمایت های معنوی خانواده و البته حمایت دیگر شرکت های تابعه صنعت گاز استان از نفت و گاز شرق تا پالایشگاه و منطقه 4 عملیات انتقال گاز موفق به گرمابخشی به خانه های مردم می شوند.

وی شرکت گاز استان خراسان رضوی را متعلق به بازنشستگان دانست و گفت: مصمم هستیم از توان بازنشستگان در اجرای طرح های جدید استفاده کنیم. حوزه مدیریت دانش شرکت گاز خراسان رضوی به عنوان یکی از مدیریت های پیشرو صنعت گاز کشور با برنامه ریزی درست آمادگی دارد زمینه انتقال تجارب نسل گذشته به جوانان را فراهم کند.

برگزاری کارگاه ثبت تجاری بازنشستگان، دوره آموزشی "بازنشستگی؛ فصلی جدید در زندگی" و تجلیل از بازنشستگان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر