/
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
شرکت ملی نفت ایران؛

تولید حداكثری و مصرف حداقلی باید سرلوحه كار ما باشد

امام جمعه موقت تهران و نايب رئيس اسبق مجلس شوراي اسلامي، با تاكيد بر اينكه همگي بايد تلاش كنيم منابع ارزشمند با كمترين هزينه و بالاترين بهره وري به دست آيد، گفت: توليد حداكثري و مصرف حداقلي بايد سرلوحه كار ما باشد.
کد خبر : ۴۹۵۸۰

به گزارش نبض نفت به نقل از پايگاه اطلاع رساني شركت ملي نفت ايران، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی فرد امروز (دوشنبه، 23 آبان ماه) در مراسم گراميداشت شهداي حادثه تروريستي حرم حضرت احمد بن موسي (ع) و يادبود پدر و برادر يكي از كاركنان شركت ملي نفت ايران كه در اين حادثه به درجه رفيع شهادت نائل شدند، گفت: سنگ بناي نظام هاي سياسي توحيدي علم و دانش است و هركجا عالمانه حركت كرديم قطعا پيروز شديم.

وي افزود: يكي از حوزه هاي مهم در نظام جمهوري اسلامي ايران، صنعت راهبردي نفت است كه تمام موفقيت هاي آن در سايه توسعه علمي است و بايد نگاه علمي در اين حوزه تقويت شود و استمرار داشته باشد.

ابوترابی فرد اظهار كرد: نفت، پشتوانه مهم براي خلق ثروت و رشد كشور است و تبديل اين سرمايه به دستاوردهاي مهم نياز به كوشش دارد و همگي بايد تلاش كنيم اين منابع ارزشمند با كمترين هزينه و بالاترين بهره وري به دست آيد.

وي با بيان اينكه يكي از مهمترين آسيب ها و تهديدهاي امروز، مصرف بي رويه در همه حوزه ها است، ادامه داد: يكي از مهمترين حوزه ها، صنعت نفت است و بايد اين محصول راهبردي در زنجيره توليد تبديل به خلق ثروت و ارزش و در نتيجه رفاه ملت ايران شود.

نايب رئيس اسبق مجلس شوراي اسلامي ضمن تقدير از تلاش كاركنان صنعت نفت در مسير توليد و توسعه، تاكيد كرد: توليد حداكثري و مصرف حداقلي بايد سرلوحه كار ما باشد؛ با علم و دانش مي توان يك نقشه راه اصولي در اين مسير اجرايي كرد و نبايد از توليد حداكثري بدون وقفه با رويكرد صيانت از مخازن غفلت كرد.

بر اساس اين گزارش، مراسم گراميداشت شهداي حادثه تروريستي حرم حضرت احمد بن موسي (ع) و يادبود پدر و برادر يكي از كاركنان شركت ملي نفت ايران كه در اين حادثه به درجه رفيع شهادت نائل شدند، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران و نايب رئيس اسبق مجلس شوراي اسلامي، جواد اوجي، وزير نفت، محسن خجسته‌مهر، مديرعامل شركت ملي نفت ايران، مديران ارشد نفتي و كاركنان وزارت نفت به همت مركز بسيج و معاونت امور پشتيباني شركت ملي نفت در محل نمازخانه مركزي وزارت نفت برگزار شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر