/
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری خبر داد :

نشست صمیمی ایثارگران با مشاور وزیر نفت در منطقه ساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : به منظور ارتباط با ایثارگران برای بررسی مشکلات و دریافت پیشنهادات ، نشست صمیمی با ایثارگران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری و شرکت ملی خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال برگزار شد .
کد خبر : ۴۹۷۰۱

به گزارش نبض نفت به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران  ؛سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بیان کرد : نشست صمیمی ایثارگران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری و شرکت ملی خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال در تاریخ 1401/8/24 به میزبانی منطقه ساری برگزار شد که دکتر سید شریف حسینی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران ، دکتر نوری مسئول امور ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش ، حجت الاسلام رستمی مشاور حقوقی حوزه وزارت نفت و دکتر حتمی رئیس امور ایثارگران شرکت گاز ایران مهمان ویژه این نشست بودند .

در این نشست دکتر سید شریف حسینی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران بیان کرد : در این دولت دیگر سخنرانی کردن مفهومی ندارد و ما آماده ایم که پای سخنان همکاران شریف بنشینیم و در حوزه ایثارگران آماده شنیدن  نقطه نظرات و رفع مشکلات هستیم .

دکتر سید شریف حسینی اظهار کرد : ما مجری قانون هستیم و برخی از دستورالعمل ها از حوزه اختیارات ما خارج و مربوط به قانون گذار است و موظف هستیم طبق بخشنامه ها و قوانین که بخش اعظم از آن با نظر مساعد و به نفع کارکنان ایثارگر تنظیم گردیده است عمل نماییم .

وی ادامه داد : ما نگاه ترحمی به ایثارگران و خانواده شهدا نداریم بلکه از توانمندی ها و تخصص آنها در پستهای مختلف استفاده می نماییم .

در ادامه این نشست هر یک از ایثارگران با توجه به بخشنامه ها در خصوص جذب و استخدام ایثارگران ( بند واو و دال ) و نحوه محاسبات حقوق و ثوابق و تعدیل مدرک و ... مطالبی را بیان کردند .

دکتر نوری مسئول امور ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش با اشاره به بخش نامه های صادره مربوط به تعدیل مدرک ،در مورد چگونگی محاسبه حقوق و تطبیق بیمه تامین اجتماعی و بیمه صنعت نفت توضیحاتی داده و ایثارگران را از نحوه  انجام آن مطلع نمود .

دکتر نوری اذعان کرد :  اقداماتی در حوزه رفاهی از جمله اردوها ، بازدیدها و وام در سطح حوزه پالایش و پخش صورت پذیرفته است که بر حسب اولویت به استانها خواهد رسید .

پس از گفتگوی صمیمی دکترحسینی و دکتر نوری با ایثارگران ، از سوی مدیران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری و شرکت ملی خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال ، پاسخ هایی به برخی سئوالات ایثارگران  داده شد .

در پایان این نشست برخی از ایثارگران به صورت جداگانه با دکتر حسینی و دکتر نوری دیدار و از نزدیک مشکلات خود را طرح و دستوراتی برای رفع آنها صادر گردید .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر