/
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ؛

افتتاح یک کارگاه تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند سوخت در منطقه سبزوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از راه‌اندازی کارگاهی با قابلیت تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند سوخت مجاری عرضه با عنوان "شهدای مدافع امنیت" در منطقه خبر داد.
کد خبر : ۴۹۷۱۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، غلام‌محمد احمدی با اشاره به بازدید اخیر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از منطقه سبزوار گفت: با مشاهده توانمندی، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در منطقه، پیشنهاد ایجاد این کارگاه ارائه شد که موضوع در کمیته‌های فنی و عملیاتی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به تجارب و توانایی مهندسین و کارشناسان منطقه توانستیم کارگاه یاد شده را را‌ه‌اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند تا پیش از این به صورت انحصاری توسط یک شرکت خصوصی انجام می‌شد که با تدبیر مدیرعامل و مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و به کارگیری و همت کارشناسان منطقه این طرح بزرگ ملی راه‌اندازی شد. 

این مقام مسئول گفت: این اقدام به جهت صرفه‌جویی‌های ریالی و شکستن انحصار، اقدامی هر چند ناچیز در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و بالا بردن ضریب امنیت و توان مقابله با تهدیدات در حوزه پدافند غیرعامل به شمار می‌آید.

مدیر منطقه سبزوار اظهار کرد: در حال حاضر چهار کارگاه از جمله منطقه سبزوار در سطح کشور فعال است که قطعات سامانه هوشمند سوخت جهت تعمیر به این مناطق ارسال می‌شود و امیدواریم به زودی و با تلاش و پشتکار مهندسان و کارشناسان صنعت نفت به خودکفایی صد‌درصدی دست یافته و گامی مؤثر در صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها برداریم.

گفتنی است، با زیرساخت‌های ایجاد شده، پتانسیل پوشش تعمیرات تجهیزات سامانه در شرق کشور در این منطقه فراهم شده و لازم به ذکر است منطقه سبزوار تنها منطقه‌ای‌ است که در بین مناطق 37 گانه از توانمندی تعمیر کانترهای وگا آی نیز برخوردار است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر