/
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و توسعه ورزش همگانی صورت گرفت:

آغاز به کار آکادمی های ورزشی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در شهرستان سرخس

طی مراسمی با حضور مدیران وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مدیران و مسئولین شهرستان سرخس، آکادمی های ورزشی صنعت گاز در این شهرستان آغاز به کار کرد.
کد خبر : ۴۹۷۲۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در این مراسم که در محل سالن سینما مجتمع مسکونی گاز شهید مهاجر برگزار شد، اظهار کرد: این آکادمی در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و از سوی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد با هدف شناسایی نسل جوان جامعه در رشته های مختلف ورزشی، پرورش استعدادها و ترویج منش پهلوانی و جوانمردی افتتاح شد.

به گفته یحیی فیضی این آکادمی در هشت رشته ورزشی شامل فوتبال، تیراندازی، شنا، فوتسال، تیر و کمان، کشتی، والیبال و اسکیت، با پیگیری این شرکت و حمایت مسئولین ورزش شرکت ملی گاز شروع به کار کرده است.

در ادامه این مراسم احمد زمانی مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: فعالیت های فرهنگی و ورزشی از اولویت های شرکت ملی گاز برای کارکنان و خانواده ها است و امیدواریم راه اندازی این آکادمی برای پرورش استعدادهای ورزشی آینده سازان ایران اسلامی موثر باشد.

همچنین حجت الاسلام بختیاری امام جمعه شهرستان سرخس در این خصوص بیان کرد: وجود آکادمی های ورزشی باعث شناسایی استعدادها و حمایت و پرورش نوجوانان در تیم های مختلف ورزشی خواهد شد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: از دو سال گذشته بحث بازگشایی این آکادمی در دستور کار قرار گرفت و این مطالبه عمومی جوانان و نوجوانان جامعه است که با حمایت وزارت نفت و در 8 رشته ورزشی به صورت آکادمی شروع بکار می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر