/
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
در مهرماه امسال محقق شد؛

تكمیل 34 پروژه مسئولیت اجتماعی شركت ملی نفت با اعتبار 521 میلیارد ریالی

به همت مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز شركت ملی نفت ایران در مهرماه امسال 34 پروژه آموزشی، ورزشی، طرح هادی روستایی، بهداشتی درمانی و راه و شهرسازی تکمیل و به دستگاه های بهره بردار تحویل شده است.
کد خبر : ۴۹۷۲۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شركت ملی نفت ایران، با توجه به تصميمات ابلاغي سفرهاي رئیس جمهوری به استان ها، تكاليف و مسئوليت هاي اجتماعي صنعت نفت به 31 استان گسترش يافته كه هدف آن ارتقاء سرانه آموزشي، ارتقاء سطح سلامتي، تندرستي و پويايي، افزايش روحيه نشاط اجتماعي، توسعه و ارتقاء محيط هاي مسكوني، سالم سازي محيط زيست روستائيان، افزايش سرانه فضاهاي درماني و توجه ويژه به سلامت ساكنين مناطق نفتخيز،  گازخيز و محروم كشور است.

در این راستا مهرماه امسال به همت مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفتخیز 34 پروژه با اعتبار 521 میلیارد ریال شامل 5 پروژه آموزشي در استان هاي بوشهر و خوزستان، 11 پروژه ورزشي در استان هاي بوشهر، فارس، خوزستان،كهگيلويه و بويراحمد، 6 پروژه طرح هادي روستايي در استان هاي خوزستان و همدان، 10 پروژه بهداشتي و درماني در استان خوزستان، 2 پروژه راه و شهرسازي در استان هاي ايلام و سمنان، تكميل و به مردم شريف مناطق نفتخيز، گاز خيز و محروم كشور تحويل شده است.

بر اساس این گزارش، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آب‌رسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر