/
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
دوره‌های آموزش اچ‌اس‌ائی ؛

برگزاری بیش از 3 هزار نفر ساعت آموزش اصول ایمنی در منطقه کرمانشاه

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از 3 هزار نفر ساعت دوره‌های آموزش اچ‌اس‌ائی (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) در سطح منطقه برگزار کرده است.
کد خبر : ۴۹۷۳۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، فریدون یاسمی ضمن اعلام خبر فوق با مهم برشمردن رعایت اچ‌اس‌ائی در انبارها و ضرورت دقت بالای رانندگان نفتکش در محیط‌های عملیاتی افزود: توجه کارکنان انبارهای نفت در هنگام بارگیری تانکرها، همچنین دقت رانندگان نفتکش و کارکنان جایگاه‌های سوخت در زمان تخلیه فرآورده‌های نفتی ضرورت‌هایی هستند که نباید از آنها غفلت شود.

یاسمی ضمن تأکید بر ارتقای آمادگی کارکنان در رویارویی با خطرهای احتمالی گفت: برگزاری این دوره‌های آموزشی و کاربردی کردن آن با برگزاری مانورهای فنی در این حوزه به طور قطع در کاهش حوادث احتمالی نقش‌آفرین خواهد بود.

وی همچنین بر تعامل جایگاه‌داران، شرکت‌های حمل‌ونقل سوخت و رانندگان نفت‌کش‌ در رعایت مسائل ایمنی تأکید و تصریح کرد: مالکان مجاری عرضه سوخت و رانندگان نفتکش نیز می‌توانند با رعایت کامل موارد ایمنی و بهداشت محیط زیست نقش مؤثری در جلوگیری از بروز حوادث ایفا کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه بر استقرار مسئولیت فنی و ایمنی در تمام مجاری عرضه و تأسیسات سیلندر پرکنی و سی‌ان‌جی با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و جهت احراز آمادگی افراد شاغل در این مکان‌ها از طرف مالکین در شرایط اضطراری تأکید کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر