/
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان با محیط زیست همخوانی دارد

شرکت‌های دانش‌بنیان مولد و دوستدار محیط زیست کشور هستند و تولیدات آن‌ها با محیط زیست همخوانی دارد.
کد خبر : ۴۹۷۳۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در آیین گشایش بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست که با حضور مظاهر انصاري، مديركل HSE وزارت نفت و رؤسای HSE چهار شرکت اصلی این وزارتخانه امروز، یکشنبه ۲۹ آبان‌ماه برگزار شد، در غرفه شرکت ملی گاز ایران و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: امسال با فراخوانی که انجام دادیم توانستیم از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش‌های مختلف استفاده کنیم.

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان مولد و دوستدار محیط زیست هستند و خوشبختانه تولیدات این شرکت‌ها با محیط زیست همخوانی دارد.

سلاجقه ضمن تصريح بر اهميت صنعت گاز در شرایط فعلی، بر لزوم تأمين سوخت گازطبيعي نيروگاه‌ها در زمستان تأكيد کرد و گفت: تلاشگران عرصه گاز براي تحقق اين امر و در راستاي پيشگيري از مازوت‌سوزي و آلودگي‌هاي ناشي از آن، باید اهتمام ویژه بورزند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پایان، تصریح کرد: امیدواریم این نمایشگاه مورد استقبال همه صنعتگران، مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، همچنین عموم مردم قرار گرفته و با برپایی این نمایشگاه، نوعی فرهنگ‌سازی برای حفظ محیط زیست کشور ایجاد شود.

بنا بر این گزارش، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با حضور علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست،  مظاهر انصاري، مديركل HSE وزارت نفت و رؤسای چهار شرکت اصلی این وزارتخانه امروز یکشنبه، ۲۹ آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران گشایش یافت و تا دوم آذرماه ادامه خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر