/
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی:

از تمام ظرفیت های موجود برای نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه گاز استفاده می‌کنیم

همزمان با آغاز فصل سرد از تمام ظرفیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی موجود برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی استفاده می شود.
کد خبر : ۴۹۷۴۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی ضمن بیان مطلب فوق، افزود: گاز یک نعمت خدادادی است که نباید با استفاده نادرست از آن موجب هدر رفتن این نعمت الهی شویم بلکه باید با آموزش و فرهنگ سازی مصرف بهینه به فکر آیندگان نیز باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح سفیر انرژی و ایمنی شرکت گاز در مدارس و روستاها گفت: آموزش نقش موثری در فرهنگ سازی دارد و آموزش چهره به چهره در دورترین مناطق گازرسانی شده در سطح استان با مشارکت کارشناسان بهره برداری، HSE و واحد روابط عمومی انجام می شود.

محمودی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در زمینه فرهنگ سازی استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی گفت: واحد روابط عمومی با اقدامات گسترده از جمله نصب بنرهای اطلاع رسانی در ایستگاه های اتوبوس، اکران بیلبورد های اطلاع رسانی در سطح استان، پخش آگهی های تلویزیونی در صدا و سیمای استان، درج پیام های ایمنی در روزنامه های استانی، اطلاع رسانی از طریق مساجد و تریبون های نماز جمعه در تلاش است تا فرهنگ استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی را برای مشترکین عزیز نهادینه سازی کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مشترکين درخواست کرد ضمن رعايت موارد ايمني با صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، این شرکت را در تامین پایدار گاز در فصل سرد یاری کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر