/
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
شرکت ملی گاز ایران؛

پاکسازی بخشی از سواحل شهرستان كنگان به همت کارکنان پالایشگاه‌ يازدهم مجتمع پارس جنوبی

کارکنان پالایشگاه‌ يازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی برای حفظ و بهسازی محیط زیست پیرامونی پالایشگاه‌ها در یک برنامه مشترک و فرهنگی، ساحل زيباي بنك واقع در محدوه جغرافیایی شهرستان كنگان را پاکسازی کردند.
کد خبر : ۴۹۸۱۹

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، محمد سعيديان، مدیر پالایشگاه يازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: کارکنان این پالایشگاه همواره در کنار تولید مستمر و پایدار گاز، نگاه بسیار ویژه‌ای به محیط زیست پیرامونی خود دارند و تاکنون برنامه‌های متعددی در این حوزه انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به تمرکز صنایع متعدد در منطقه پارس جنوبی، اقدام‌های محیط زیستی که همسو با انجام مسئولیت‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ پاسداشت محیط زیست در شهرستان كنگان و شهر بنك انجام می‌شود، سبب دلگرمی مردم منطقه و تشویق افراد گردشگر به حفظ وضع سواحل شده است.

تعامل و همكاري با مدارس شهر بنك در گسترش فرهنگ پاكسازي و زيباسازي سواحل

سعيديان در ادامه گفت: در راستاي افزايش سطح تعامل و همكاري با مدارس شهرستان كنگان و گسترش فرهنگ پاكسازي و زيباسازي سواحل اين شهرستان، برنامه‌هاي متعددي را با مشاركت و حضور فعال دانش‌آموزان در حوزه زيست محيطي پياده سازي کرده‌ایم.  

وي افزود: در سايه همدلي و كارگروهي بايد آموزش‌های زیست محیطی و اندیشه‌ حفاظت محیط زیست در بين دانش‌آموزان اجرا شود و اعتقاد بر این است که اگر اخلاق زیست محیطی در ذهن دانش‌آموزان نهادینه شود، بسياري از موارد حوزه زيست محيطي حل می‌شود.

مدير پالايشگاه يازدهم مجتمع گاز پارس جنوبي تصریح کرد: با انجام اقدام‌های شایسته، همکاری با گروه‌های مردم‌نهاد و سمن‌های محیط زیستی شهرستان‌های همجوار را تقویت کرده‌ایم و امیدواریم این همکاری‌ها در مسیر توجه به این مسائل منطقه تداوم و گسترش یابد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر