/
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ؛

مدیر عملیات از تأسیسات منطقه هرمزگان بازدید کرد

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی در هرمزگان بازدید کرد.
کد خبر : ۴۹۹۴۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، جعفر سالاری‌نسب در جلسه هماهنگی مدیر و رؤسای واحدهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان و شرکت خطوط لوله و مخابرات خلیج فارس گفت: ارسال و دریافت انواع فرآورده‌های نفتی میان انبار نفت شهیدرجایی بندرعباس و اسکله‌های نفتی، بخش بزرگی از عملیات انتقال فرآورده در هرمزگان را در بر می‌گیرد.

سالاری‌نسب با اشاره به سفر قبلی معاون وزیر نفت به این منطقه گفت: با تأکید جلیل سالاری معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش در بازدید از خطوط و انشعابات، اقدامات مؤثری در بندرعباس آغاز شده که به بررسی و سرعت‌بخشی نیاز دارد.

وی افزود: صیانت از فرآورده وظیفه همه ماست و با رعایت استانداردهای فنی لازم در کنار احساس مسئولیت مضاعف همچنین با هماهنگی‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و خطوط لوله و مخابرات به راحتی امکان پایش وضعیت خط در مبدا، طول مسیر و مقصد امکان‌پذیر است.

در این سفر یک روزه، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از مسیر انتقال فرآورده‌های نفتی به اسکله شهید رجایی بازدید کرد و دستورات فنی لازم در زمینه نگهداری و شیوه‌های تخصصی ارسال و دریافت فرآورده را به مبادی ذیربط ابلاغ کرد.

احمد سالاری‌فر مدیر منطقه هرمزگان در این بازدید با ارائه توضیحاتی، چگونگی عملیات انتقال فرآورده از انبار نفت شهیدرجایی بندرعباس را برای مدیر عملیات و حاضران تشریح کرد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر