/
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
در جلسه کارگروه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان چهار محال و بختیاری مطرح شد:

اجرای تدابیر لازم برای گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی

مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری،گفت: بایستی دستگاه‌های ذیربط با اجرای تدابیر لازم سایر واحدهای صنعتی و تولیدی که از گاز طبیعی استفاده نمی‌کنند را به سمت استفاده از این نعمت الهی سوق دهند چرا که این مهم موجب افزایش تولید و اشتغال‌زایی می‌شود.
کد خبر : ۴۹۹۵۲

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری در جلسه کارگروه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان که به منظور طرح و بررسی موارد مورد نظر جهت تسهیل در پروژه‌های در دست اقدام و طرح‌های گازرسانی پیش رو و همچنین هماهنگی هر چه بیشتر بین اعضا برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد وزارت نفت جایگزینی گاز با سایر سوخت‌های فسیلی است چراکه این امر موجب کمک به اقتصاد کشور می شود.

 وی در ادامه با بیان این که تمام شهرک‌های صنعتی استان از گاز بهره‌مند هستند،گفت: در حال حاضر2257واحد تولیدی و صنعتی فعال در سطح استان چهار محال و بختیاری وجود دارد که از گاز طبیعی استفاده می کنند.

 سلیمیان در این جلسه از سایر دستگاه‌ها خواست با اجرای تدابیر لازم واحدهایی که از گاز طبیعی استفاده نمی‌کنند را به استفاده از سوخت پاک گاز طبیعی سوق دهند چرا که بهره‌مندی واحدهای تولیدی و صنعتی از انرژی گاز موجب افزایش تولید و اشتغال زایی می‌شود.

وی تصریح کرد: تا پایان سال جاری نیز تعداد دیگری از واحدهای صنعتی به چرخه مصرف کنندگان گاز طبیعی می‌پیونند و این امر موجب می‌شود سطح رفاه و آسایش و کارآفرینی در استان به سطح مناسبی ارتقاء یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از آمادگی این شرکت برای استمرار گازرسانی و ارائه خدمت به واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری و تلاش نیروهای متعهد و پر تلاش این شرکت بتوانیم گام موثری در راستای گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی تازه تاسیس برداریم و در راستای حمایت از بخش تولید و اشتغال زائی خدمات مستمری ارائه کنیم.

گفتنی است تکمیل گازرسانی به مجتمع قارچ و دامداری جونقان و گازرسانی به مجتمع گلخانه ای وجدی از موضوعات مطرح شده در کارگروه جلسه گازرسانی به صنایع و احدهای تولیدی و صنعتی استان بوده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر