/
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
با هدف بررسی و تسریع در اجرای پروژه‌ها:

مدیر مهندسی و طرح‌ها از انبار نفت شهیدرجایی بندرعباس بازدید کرد

مدیر مهندسی و طرح‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به همراه هیأتی از کارشناسان ستاد از وضعیت پیشرفت پروژه‌های جاری تأسیسات سوخت‌رسانی منطقه هرمزگان بازدید کرد.
کد خبر : ۴۹۹۷۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، کاووس سامانی پس از دو روز حضور در بندرعباس و بازدید از انبارهای نفت شهید باهنر و شهید رجایی بندرعباس گفت: با توجه به بررسی میدانی که انجام شد، باید به کارکنان این منطقه که تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را انجام می‌دهند خدا قوت گفت.

سامانی ضمن اشاره بر تأکید مدیرعامل شرکت بر تسهیل امور و پشتیبانی ستادی از مناطق تصریح کرد: منطقه بزرگی چون هرمزگان و انبار نفت حیاتی آن به دلیل نقش مهمی که در چرخه سوخت‌رسانی کشور دارد؛ باید به طور ویژه از پشتیبانی مجموعه شرکت بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: طرح‌های منحصر به فردی در این انبار به بهره‌برداری رسیده که اکنون از ثمرات آنها استفاده می‌کنیم و در بخش‌هایی که نیاز به کار بیشتر است هم پروژه‌های لازم را تعریف و اجرا خواهیم کرد.

در این بازدید، مدیر منطقه هرمزگان توضیحات لازم و پیشنهادهای مختلف منطقه برای رفع موانع و تسریع در انجام پروژه‌ها را ارائه داد.

احمد سالاری‌فر تأکید کرد: با توجه به اهمیت عملیاتی انبار نفت شهیدرجایی بندرعباس، اولویت‌های نگهداشت و تعمیرات باید در این تأسیسات متمرکز باشد.

این مقام مسئول افزود: حمایت‌های فنی و مهندسی ستاد از این بخش مهم از سوخت‌رسانی کشور باید به صورت اعزام نیروهای متخصص و تجهیزات مورد نیاز برای نگهداشت اصولی تجهیزات باشد به طوریکه ظرفیت ذخیره‌سازی و انبارش فرآورده و سرعت انتقال هیچکدام تحت الشعاع قرار نگیرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر