/
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
سرپرست دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران:

دستاوردهای صنعت گاز کشور برای مردم تبیین شود

انقلاب اسلامی باعث شد تا در حوزه صنعت گاز کشور، تحول عظیمی ایجاد شود؛ از این رو بایستی برای هر چه بهتر نشان دادن ارزش این خدمات و دستاوردها که برای برخی از مردم ملموس نیست، فعالیت ها و اقدامات گسترده این صنعت تبیین و تشریح شود.
کد خبر : ۵۰۱۲۸

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیداحمد طباطبایی، سرپرست دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در مراسم تودیع و معارفه رئیس حراست شرکت گاز استان قم، ضمن بیان مطلب فوق، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، اظهار کرد: انقلاب اسلامی باعث شد تا در حوزه صنعت گاز کشور تحول عظیمی ایجاد شود؛ با این حال متاسفانه خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد برای برخی از مردم ملموس نیست و این به ضعف ما در معرفی دستاوردهای صنعت نفت و گاز به مردم برمی‌گردد.

طباطبایی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این که امروز امنیت ملی کشور به صنعت نفت و گاز گره خورده است، خاطرنشان کرد: مدیران صنعت نفت و گاز کشور می‌بایست این ضرورت را درک کنند که در کنار خدمت‌رسانی به مردم، به معرفی دستاوردهای نظام در حوزه نفت و گاز نیز بپردازند.

وی در ادامه اظهارات خود به وظایف مجموعه حراست شرکت گاز پرداخت و در این باره بیان کرد: هدف مجموعه حراست در شرکت گاز، پیشگیری از وقوع جرم است و پیگیری تخلفات نیز در راستای پیشگیری و عمل به دستورات دینی ما است تا از وقوع مجدد جرم جلوگیری شود.

طباطبایی در پایان اظهارات خود، ضمن تقدیر از زحمات رسول آرزو، رئیس پیشین حراست شرکت گاز استان قم، برای حسین پورجعفری، سرپرست جدید این مجموعه در شرکت گاز استان قم آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

در ادامه این مراسم، مرتضی خوش‌لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم، انتصابات جدید در شرکت گاز استان قم را در راستای ایجاد تحول در مجموعه مدیریتی این شرکت دانست و در این باره توضیح داد: این تغییرات به مثابه «دو امدادی» است که هر دونده پس از پیمودن یک مسافت، مسئولیت را به دونده تازه نفس محول می‌کند تا همه به یک هدف واحد که همانا خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، دست یابند.

وی با اشاره به میزان عملکرد مثبت مجموعه حراست شرکت گاز استان قم گفت: حراست شرکت گاز استان قم چه در بحث حفاظت فیزیکی و چه موضوع حفاظت الکترونیکی در میان حراست دیگر دستگاه‌های استان خوش درخشیده، که این موضوع مرهون تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان این مجموعه است.

در این مراسم همچنین مهدی وکیلی کارمند شرکت گاز استان قم به عنوان کارمند نمونه وزارت نفت معرفی و از طرف معاون وزیر نفت از وی تقدیر و تشکر شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر