/
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

مانور اطفاء حریق و امداد سوخت‌رسانی در انبار نفت سراب برگزار شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از برگزاری مانور اطفاء حریق و امداد سوخت‌رسانی در انبار نفت سراب خبر داد.
کد خبر : ۵۰۱۵۵
به گزارش نبض نقت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی، هدف از برگزاری این مانور را حفظ آمادگی و ارتقا، توانمندی کارکنان در حفاظت از زیر‌ساخت‌ها و تأسیسات عنوان کرد و گفت: رزمایش اطفاء حریق و امداد سوخت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده فرضی در شهرستان سراب با تعامل و همکاری سازمان‌های ذیربط اجرا شد.

راشدی در ادامه افزود: این مانور با وقوع زلزله و ایجاد حریق فرضی در یکی از مخازن انبار نفت سراب آغاز و با هماهنگی و اقدام به موقع تیم‌های اطفاء حریق ناحیه و آتش‌نشانی شهرستان سراب با موفقیت کنترل و اطفا شد.

 

وی ادامه داد: مصدومین زلزله فرضی نیز با حضور تیم امدادی ناحیه به محل امن انتقال و توسط کارکنان امدادرسان هلال‌احمر شهرستان سراب جهت اقدام بعدی به نزدیک‌ترین بیمارستان شهر منتقل شدند.


این مقام مسئول تصریح کرد: در این مانور، آمادگی به موقع وانت‌نفتکش‌های امداد سوخت‌رسانی جهت اعزام به مناطق زلزله‌زده روستایی که نیاز فوری به نفت سفید دارند در خور توجه بود.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی یادآور شد: در پایان، جلسه جمع‌بندی و ارزیابی با حضور مسئولین منطقه، ناحیه، فرماندار و مسئولین شهرستان سراب برگزار و نقاط ضعف و قدرت مانور یاد شده مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است، فرماندار شهرستان سراب در این جلسه اقدامات و عملکرد مطلوب رئیس و کارکنان ناحیه سراب در تأمین و توزیع سوخت و تعامل با مسئولین شهرستان را مطلوب خواند و با اهداء لوح، تقدیر و تشکر کرد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر