/
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

بیش از 26 میلیون لیتر فرآورده به پروژه‌های ملی در منطقه چابهار اختصاص یافت

جهت اجرای پروژه‌های مهم ملی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از 26 میلیون و 500 هزار لیتر نفتگاز تخصیص داده شده است.
کد خبر : ۵۰۱۸۳

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، مدیر منطقه چابهار ضمن اشاره به نقش محوری و استراتژیک شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در توسعه اقتصادی تنها بندر اقیانوسی کشور افزود: این شرکت در این راستا با اختصاص بیش از 26 میلیون و 500 هزار لیتر نفتگاز از ابتدای سال جاری تا کنون، نقشی مؤثر و تعیین‌کننده در تداوم عملیات اجرایی پروژه‌های در حال اجرای این منطقه داشته است.

سیدکیومرث کمالیار ضمن اشاره به اجرای پروژه‌های مهم ملی در منطقه چابهار خاطرنشان کرد: اجرای خط آهن مسیر چابهار - ایرانشهر - زاهدان که بخشی از مسیر اتصال به راه‌آهن سراسری کشور است، احداث مسیر چابهار - جاسک – بندر عباس، خط انتقال گاز ایرانشهر به چابهار، تاسیسات آب‌شیرین‌کن و پروژه‌های فعال در شهرک پتروشیمی مکران از مهمترین پروژه‌های ملی در حال اجرا در منطقه است.

کمالیار به افزایش 15 درصدی پروژه‌های فعال در منطقه در سال جاری اشاره و اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته، مقدار 22 میلیون لیتر فرآورده به پروژه‌های مذکور اختصاص داده شده بود.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: توسعه و پیشرفت هر کشوری مرهون تلاش‌ها و خدمات خستگی‌ناپذیر خادمان ملت در بخش‌های مختلف است که با توجه به شرایط خاص منطقه و دستورات اکید مقام معظم رهبری در خصوص لزوم پیشرفت سواحل مکران، سیاست‌های کلان مدیران ارشد شرکت ملی پخش در اجرای منویات ایشان در این منطقه برنامه‌ریزی شده است و کارکنان منطقه تمام توان خود را در مسیر اجرای این برنامه‌ها به کار گرفته‌اند.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر