/
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
با راه اندازی سامانه 1594 صورت گرفت؛

شتاب بخشی و تنوع در خدمات غیرحضوری به مشترکین گاز استان زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به این‌که با معرفی سامانه های خدمات غیر حضوری در قالب سامانه های اینترنتی و تلفنی؛ در صدد دسترسی راحت تر مشترکین به خدمات گاز زنجان هستیم، از راه اندازی و بهره‌برداری از سامانه 1594 شرکت گاز استان زنجان خبر داد.
کد خبر : ۵۰۲۷۱

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به متنوع سازی روش‌های پرداخت قبوض گاز مشترکین خانگی و تجاری که با روش‌هایی همچون تلفن همراه، شبکه اینترنتی، تلفن بانک، خودپرداز و دفاتر پیشخوان دولت از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استفاده می‌کنند؛ گفت: در ادامه مسیر خدمت رسانی؛ به منظور ارائه خدمات در حوزه مشتریان و پاسخگویی یکپارچه در بخش های مشترکین و متقاضیان گاز استان؛ سامانه تلفنی  ۱۵۹۴ راه اندازی و امکان پیگیری تلفنی مراحل دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی، تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور در این سامانه برای مشترکین محترم فراهم شده است.

وی با اعلام این‌که تلفن گویای1594 علاوه بر دریافت پیام صوتی همشهریان عزیز؛ با داشتن شماره اشتراک به ارائه خدمات غیر حضوری می پردازد؛ تصریح کرد: از این پس متقاضیان و مشترکین گرامی می توانند با گرفتن شماره چهار رقمی ۱۵۹۴ از طریق تلفن های ثابت یا همراه؛ بدون گرفتن کد، با شرکت گاز استان ارتباط برقرار کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: امکان ثبت انتقاد، پیشنهاد و شکایت به صورت تلفنی، اطلاع از داخلی‌های پر کاربرد ادارت مرکز استان و تماس با اپراتور و امکان انتقال تماس از تلفن خدماتی 1594 به تلفن سامانه امداد و حوادث گاز194 از دیگر امکانات خدماتی این سامانه است.

سلیمانی نژاد با بیان این‌که 100 درصد پرداخت قبوض گاز مشترکین زنجانی به صورت غیر حضوری انجام می‌شود؛ به معرفی دیگر سامانه های خدمات غیرحضوری گاز زنجان پرداخت و ادامه داد: استفاده از سامانه خدمات پیامکی؛ روش دیگری است که مشترکین می‌توانند با پیامک کردن علامت سوال به شماره موبایل200013194 راهنمای استفاده از خدمات پیامکی را دریافت کرده و از خدمات دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی، تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور بهره­مند شوند.

وی بـا یـادآوری اینکـه مشترکـین مـی تواننـد با مراجعـه به سـایت شرکت گـاز استـان زنجـان، بـه آدرس

www.nigc-zanjan.ir ؛ از خدمات این شرکت بهره­مند شـوند؛ افزود: استفاده از نرم افزار موبایلی اندروید؛ روش دیگری است که با دریافت و نصب اپلیکیشن اندروید با نام "خدمات گاز زنجان" از کافه بازار یا سایت شرکت گاز استان زنجان می توان از خدمات دریافت قبض، مشاهده آخرین پرداختی؛ تغییر شماره موبایل و اعلام رقم کنتور استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان این‌که مراجعه به سایت اینترنتی zanjan.artadata.ir روش دیگر خدمات غیر حضوری شرکت گاز استان زنجان است؛ خاطرنشان کرد: از دیگر خدماتی که 24 ساعته در خدمت مشترکین عزیز است؛ تلفن گویای امداد و حوادث گاز 194 است؛ که صرفاً جهت خدمات رسانی در حوزه امداد و حوادث مرتبط با گاز بوده و سایر خدمات تلفنی از طریق تلفن خدماتی 1594 ارائه می شود.

سلیمانی نژاد مراجعه به هر یک از دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان را نیز؛ از دیگر راهکارهایی عنوان کرد که می توان برای بهره بردن از خدمات شرکت گاز؛ به آن مراجعه کرد.

وی در پایان، سرعت بخشيدن در امر خدمت رساني،؛ پاسخگويي مناسب و تكريم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان زنجان مي‌شود را افتخاری ارزشمند عنوان کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر