/
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
در ۸ ماه نخست امسال انجام شد؛

دریافت و ارسال ۱.۵ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده از طریق خطوط لوله منطقه غرب

مدیر منطقه غرب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران اعلام کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه، ۸۷۱ میلیون و ۸۵ هزار و ۴۶۹ لیتر نفت خام و ۶۹۳ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۷۰۹ لیتر فرآورده با مجموع یک میلیارد و ۵۶۴ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۱۷۸ لیتر، از طریق خطوط دریافت و به شرکت‌های مقصد ارسال شد.
کد خبر : ۵۰۲۹۵

نبض نفت-شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، نادر سلحشور اظهار کرد: در هشت ماه نخست امسال، ۸۶ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۸۰ لیتر نفت خام از طریق خط لوله ۸ اینچ نفت‌شهر - کرمانشاه و ۷۸۴ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۳۸۹ لیتر نفت خام از طریق خط لوله ۱۶ اینچ برداسپی کرمانشاه دریافت و به شرکت پالایش نفت کرمانشاه تحویل و ارسال شده است.

وی عنوان داشت: طی مدت یاد شده، ۵۵۶ هزار و ۶۲۳ هزار و ۱۳۲ لیتر نفت گاز، ۳۰ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۹۶۸ لیتر نفت سفید و ۱۰۵ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۶۰۹ لیتر بنزین از طریق خط لوله ۱۶ اینچ انتقال نفت خام و فرآورده افرینه - کرمانشاه دریافت شده است.

مهندس سلحشور اعلام کرد: میزان نفت و گاز ارسال شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه ۳۰۹ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۴۲۵ لیتر بود. همچنین میزان ۶۰ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۷۴۹ لیتر بنزین نیز، به این شرکت انتقال یافت.

وی میزان نفت سفید ارسال شده به شرکت پتروشیمی بیستون ( L.A.B ) را ۵ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۵۷۵ لیتر اعلام کرد.

مدیر منطقه غرب ادامه داد: طی این مدت، ۱۵۷ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۱۲۸ لیتر نفت گاز، ۱۵ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۵۳۳ لیتر نفت سفید و ۴۴ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۸۶۰ لیتر بنزین از طریق خط لوله ۱۰ اینچ انتقال فرآورده کرمانشاه - سنندج به تاسیسات انتهایی این شهر ارسال شد.

مهندس سلحشور گفت: همچنین در مدت‌زمان یاد شده ۹۰ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۵۷۹ لیتر نفت گاز به عنوان سوخت جایگزین به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شده است.

وی در پایان تعداد مخازن تحویلی را ۳۲۳ دستگاه اعلام کرد.

منبع:ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر