/
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
استاندار خراسان رضوی در بازدید از مرکز رشد و نوآوری شهرستان سرخس:

حمایت‌های پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد از شرکت های دانش بنیان قابل تقدیر است

استاندار خراسان رضوی در سفر یک روزه به شهرستان مرزی سرخس در بازدید از مرکز رشد و نوآوری شهرستان، حمایت های پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد از شرکت های دانش بنیان در سال " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین " را مثبت و موثر ارزیابی کرد و گفت: این حمایت ها قابل تقدیر است.
کد خبر : ۵۰۴۴۲

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در این بازدید از مرکز رشد و نوآوری شهرستان سرخس گفت: ما معتقدیم حوزه های پژوهشی و تحقیقاتی بایستی همگام و همراه با بخش های اجرایی و تولیدی فعالیت کنند که این موضوع در مرکز رشد و نوآوری سرخس در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" نامگذاری شده، محقق شده است.

وی اظهارداشت: پژوهشگران و محققین کشور نیازهای صنعت نفت و گاز را از پالایشگاه دریافت و با انجام فعالیت ها و طرح های تحقیقاتی در این راستا گام بر می‌دارند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: فعالیت های صورت گرفته در مرکز رشد و نوآوری کاملا کاربردی و همگام با نیازهای صنعت پیش می‌رود.

نظری با اشاره به بازدید ریاست جمهوری از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در منطقه عملیاتی خانگیران و کلنگ زنی فاز دوم مجتمع ذخیره سازی گاز طبیعی ( شوریجه ) تصریح کرد: طبق گزارشی که در این خصوص به ما رسیده است در این طرح ها خوشبختانه تعدادی از جوانان مشغول بکار شده اند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در حاشیه بازدید استاندار خراسان رضوی گزارشی در خصوص فعالیت این مرکز ارائه کرد و گفت: مرکز رشد و نوآوری با هدف شناسایی نخبگان جامعه، حمایت از صاحبان ایده و شرکت های داشن بنیان، ارائه آموزش و مهارت های کارآفرینی به جوانان به عنوان اولین مرکز نوآوری صنعت نفت در این شهرستان مرزی به بهره برداری رسید.

یحیی فیضی افزود: با حمایت های پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد تعداد 17 شرکت نوآور و دانش بنیان در حوزه های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، هوش مصنوعی، خلاقیت، مواد شیمیایی و ساخت و تولید در این مرکز فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد: در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری در حوزه " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین " تاکنون 200 نفر از جوانان ایران اسلامی زیر نظر شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد و نوآوری بطور مستقیم مشغول بکار شده اند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر