/
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

4 پروژه ایمنی و حفاظتی در شرکت ملی پخش تا پایان امسال اجرائی می‌شود

مدیر مهندسی و طرح‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از اجرای چهار پروژه ایمنی و حفاظتی در تهران، زاهدان و چابهار خبر داد و گفت: این پروژه‌ها بر اساس زمانبندی انجام شده تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر : ۵۰۵۸۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، کاوس سامانی افزود: از این چهار پروژه، دو پروژه در انبار نفت ری و دو پروژه دیگر در مناطق زاهدان و چابهار در حال اجرا است که با پیش‌بینی‌های انجام شده و پیشرفت آنها به مرور، تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

سامانی گفت: طرح تکمیل رمپ‌ها، لوله‌کشی و ساخت رینگ آب آتش نشانی در انبار نفت ری با هدف افزایش ایمنی و بهره‌وری نوسازی و بهسازی تأسیسات فرسوده از آبان ماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان اسفند ماه امسال اجرائی می‌شود.

وی به راه‌اندازی سیستم حفاظت الکترونیک در انبارهای خاش و ایرانشهر در مناطق زاهدان و چابهار اشاره و تصریح کرد: این سامانه در جهت افزایش و ارتقاء ضریب حفاظتی و امنیتی انبارهای مذکور و همچنین استفاده از نرم‌افزارهای هوشمند و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تاسیسات و ابنیه شرکت در حال اجرا است.

مدیر مهندسی و طرح‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اهمیت و موقعیت استراتژیک و مرزی این دو انبار بیان کرد: پایش تصاویر به صورت شبانه روزی توسط نفرات حراستی به منظور صیانت و پاسداری مناسب و بالا بردن سطح امنیت و حفاظت تاسیسات و تجهیزات از مزایای استفاده از سیستم حفاظت الکترونیک است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر