/
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در نشست خبری اعلام کرد:

افزایش 7 تا 10 برابری مصرف گاز در بخش های خانگی و تجاری در فصول سرد سال

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به افزایش 7 تا 10 برابری مصرف گاز در فصول سرد سال در بخش‌های تجاری و خانگی، خواستار صرفه‌جویی در مصرف گاز شد و گفت: به ازای هر درجه کاهش دما، ۶ درصد در مصرف گاز صرفه‌‌جویی می‌شود.
کد خبر : ۵۰۶۳۵

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کرمان، با بیان این‌که با توجه به وسعت استان و معدنی بودن آن عقب‌ماندگی در حوزۀ گازرسانی بصورت چشمگیر جبران شده است، گفت: دهه فجر سال ۹۷ گاز منطقۀ جنوب استان با افتتاح گاز شهرستان جیرفت کلید خورد و از اواخر همان سال گازرسانی به جنوب کرمان آغاز شد.

فلاح ادامه داد: در حوزۀ سلامت اداری سه سال متوالی مقام برتر را بین ۴۲ شرکت گاز کشور کسب کرده‌ایم ضمن این که در حوزۀ روابط عمومی در بخش انیمیشن، نیز حائز مقام اول در وزارت نفت شدیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در ادامه گفت: در هفتۀ دولت سال جاری، افتتاح بزرگترین پروژه گازرسانی کشور در استان کرمان رقم خورد که مهمترین این پروژه ها افتتاح گازرسانی به ۷ شهر و ۱۷۴ روستا بوده که در مجموع منجر به برخورداری ۲۸۰۰۰ خانوار از نعمت گاز به همراه برخورداری ۱۹۱ صنعت از قبیل صنایع خودروسازی کرمان، مرکز دانش بنیان پارک علم و فناوری هایتک ماهان، نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی زرند، جایگاه CNG جیرفت و صدها گلخانه و کوره آهک و صنایع دیگر از گاز طبیعی است.

به گفته وی در حال حاضر ۱۳۵۲ صنعت استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با بیان این‌که در مجموع حدود ۶۰ درصد پروژه‌های گازرسانی هفتۀ دولت کشور سهم استان کرمان بود، گفت: با ۷ شهر جنوبی که گازرسانی شدند قریب یک میلیون کپسول گاز مایع از سبد خانوار مردم حذف شد. 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر