/
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
سرپرست مديريت HSE شركت ملي گاز ايران تأکید كرد:

انجام آموزش‌های اثربخش در جهت ارتقای دانش و سطح فرهنگ کاری HSE

انجام آموزش‌های اثربخش و هدفمند جهت ارتقای دانش و سطح فرهنگ کاری HSE تمامي كاركنان فعال و پرتلاش در پالايشگاه‌هاي مجتمع گاز پارس جنوبي، الزامي و بسيار ضروري است و اين مهم، مي‌تواند سطح این فرهنگ را افزايش دهد.
کد خبر : ۵۰۶۳۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سيدجلال نورموسوي، سرپرست مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت ملی گاز ایران، در نشست هم‌انديشي با مديران و روئساي HSE مجتمع گاز پارس جنوبي بيان كرد: اقدامات بسيار ارزشمند و اساسي در حوزه رعايت و توجه به مسائل ايمني در سطح این مجتمع پياده سازي شده و اكنون بايد با برنامه‌ريزي دقيق و منظم، پويايي و نوآوري درحوزه ايمني، بهداشت و محيط زيست در اين مجتمع بزرگ گازي كشور جاري شود.

وي در ادامه، عنوان داشت: تقویت فرهنگ و نگرش پیشگیرانه و اتخاذ اقدامات شاخص، هدفمند و خلاقانه در حوزه HSE حركت به سوي آرمان‌هاي اساسي در اين حوزه را شتاب مي‌دهد.

نورموسوي در پایان، تصريح كرد: شرکت ملی گاز ايران با بهره‌مندي از دانش نوین و استفاده از ظرفيت و توانمندي شركت‌هاي داخلي، در زمینه پویایی و تعالی HSE گام بر می‌دارد و دستاوردهای آن در اين حوزه، نشان از عزم راسخ و جدي مديران و كاركنان فعال و پويا در اين حوزه است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر