/
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

تجهیزات سامانه هوشمند توسط متخصصان منطقه تهران تعمیر می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران با بیان ای خبر که تجهیزات سامانه هوشمند توسط متخصصان و کارشناسان توانمند منطقه انجام می‌شود، گفت: بر همین اساس کارگاه‌هائی در سطح مناطق شرکت ملی پخش راه‌اندازی شده و تا حدود بسیار زیادی تعمیر خرابی قطعات توسط همکاران توانمند مناطق انجام می‌شود.
کد خبر : ۵۰۶۶۱

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی روح‌اللهی به مطلب منتشره در خبرگزاری خبر آنلاین با عنوان "چرا صف‌های پمپ بنزین شلوغ شد؟ تعطیلی چند جایگاه سوخت در تهران"  اشاره کرد و افزود: به دلیل تحریم‌های ظالمانه موجود و عدم تأمین قطعات در سنوات گذشته، این قطعات دچار فرسودگی شده و فرآیند تعویض و تعمیر کاملا طبیعی و کریزناپذیر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کمتر از 10 درصد نازل‌های عرضه فرآورده در جایگاه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران با نقص فنی مواجه است که تمهیداتی برای تعمیر و نوسازی آن در نظر گرفته شده است.

روح‌اللهی اظهار کرد: دلایل حجم ترافیک به ویژه در ساعات اولیه روز و آغاز شامگاه و تردد انبوه وسایل نقلیه در کلانشهر تهران را قطعی موقت شبکه بانکی و بعضا عدم بهره‌برداری صحیح شهروندان از کارت‌ها بیان کرد و گفت: این عوامل در ایجاد صف در ورودی جایگاه‌های عرضه فرآورده موثر بوده و روند سوختگیری در جایگاه‌ها را با کندی مواجه کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران بیان کرد: صف جایگاه‌داران محترم از اصناف متعهد و پرتلاش کشور بوده و تا کنون در تمامی ادوار زمانی به ویژه شرایط بحرانی از حمایت و پشتیبانی شایسته از شرکت و خدمات‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی به مردم فروگذار نکرده و همواره دوشادوش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گام برداشته‌اند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر