/
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

تفاهم نامه‌ای چهارجانبه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل سوخت امضا شد

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر داد: تفاهم نامه‌ای چهار جانبه امروز 30 آذرماه 1401 بین شرکت‌ ملی پخش، بانک ملت، سازندگان خودرو و شرکت‌های حمل و نقل با هدف طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل امضا شد.
کد خبر : ۵۰۶۶۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی‌اکبر نژادعلی با بیان این خبر افزود: طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل با مشارکت بانک ملت، شرکت‌های تولید کننده خودرو (ماموت، آریا دیزل، بهمن دیزل، ایران خودرو، رخش خودرو، شایان دیزل) و امضای تفاهم نامه‌ای چهار جانبه به مرحله اجرا رسید.

نژادعلی تصریح کرد: با امضای این تفاهم نامه، تأمین اعتبار 500 دستگاه تانک با تریلر از طریق بانک ملت انجام می‌شود به طوری‌که سقف وام سه میلیارد و 500 میلیون تومان و مدت اقساط 81 ماه با سه ماه تنفس، در 84 ماه مهلت پرداخت اقساط در نظر گرفته شده است. 

وی اعلام کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل، افزایش توان سوخت‌رسانی و کاهش مصرف سوخت را در برخواهد داشت.

وی با اذعان به اینکه این طرح برای استان‌های کرمان، تهران، یزد، اصفهان، شیراز، خراسان جنوبی و خراسان رضوی اجرائی خواهد شد، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در نظر است در مرحله بعدی با مشارکت بانک ملت و بانک تجارت تأمین اعتبار برای چهار هزار دستگاه در دستور کار قرار گیرد که بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، بانک ملت دو هزار و 400 دستگاه و بانک تجارت یک هزار و 600 دستگاه را تامین اعتبار کند.

گفتنی است، در مراسم امضای تفاهم نامه مدیران عامل شرکت ملی پالایش و پخش و پخش فرآورده‌های نفتی و همچنین مدیر عامل بانک ملت و سازندگان خودرو حضور داشتند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر