/
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

زیرساختهای فنی جهت استقرار جایگاه سیار در مرز پلدشت وجود دارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در بازدید استاندار آذربایجان غربی از پایانه مرزی پلدشت ضمن اعلام آمادگی این شرکت برای انجام فعالیت‌های مرزی این پایانه به صورت شبانه‌روزی گفت: زیرساختهای فنی جهت استقرار جایگاه سیار در مرز پلدشت وجود دارد.
کد خبر : ۵۰۷۸۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد افزود: استقرار جایگاه سیار سوخت در مرز پلدشت می‌تواند کمک شایانی بر روند تسریع سوخت‌گیری و پایش کامیون‌های خروجی از مرز و افزایش درآمد مرزی را داشته باشد.

مجرد اظهار کرد: درآمد مرزی کنترل و پایش سوخت کامیون‌های خروجی از این مرز روزانه تا سه میلیارد تومان نیز می‌رسد که همه وجوه آن به حساب خزانه دولت واریز می‌شود.

وی افزود: تعامل و همراهی دستگاه‌های اجرایی متولی اعم از گمرک، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و هنگ مرزی در اجرای مصوبات کارگروه پیشگیری و مبارزه با قاچاق سوخت استان یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش میزان قاچاق سوخت است

مدیر منطقه ارومیه خاطرنشان کرد: فروش سوخت در مناطق مرزی یکی از راهکارهای مؤثری است که می‌تواند بر روند کاهش قاچاق فرآورده‌های نفتی،‌ با توجه به اختلاف قیمت فاحش آن با کشورهای همسایه اثرگذار باشد، در حال حاضر در مرز پلدشت، به طور متوسط روزانه بالغ بر 150 دستگاه کامیون کنترل و پایش می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر