/
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

صنایع الکترونیک شیراز سامانه هوشمند سوخت کشور را بومی‎سازی و بروزرسانی می‎کند

بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده بین صنایع الکترونیک شیراز و شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران، سامانه هوشمند سوخت کشور توسط صاشیراز بروزرسانی، یکپارچه و بومی می‌شود.
کد خبر : ۵۰۷۹۷
تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی
به گزارش نبض نفت در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش با حضور معاونان وزیر نفت در شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران برگزار شد شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران با صنایع الکترونیک شیراز برای "طراحي، پياده‌سازي و استقرار سيستم يكپارچه‌ بومي سامانه هوشمند سوخت" تفاهم‌نامه امضا کردند. مهندس علیرضا عابدی مدیر عامل شرکت صنایع الکترونیک شیراز و مهندس علیاکبر نژادعلی مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران امضاءکنندگان این تفاهم‌نامه بودند.

بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد در زمانبندی مشخص و به صورت گام به گام، کلیه سخت‌افزارها، نرم‌افزارها و پروتکل‌های امنیتی و ایمنی سامانه سوخترسان کشور توسط صاشیراز(صنایع الکترونیک شیراز) بومی‌سازی و بروزرسانی شود و پس از اخذ تمام تأییدیه‌های امنیتی و ایمنی، به تولید انبوه رسیده و در جایگاه‌های توزیع سوخت کشور مورد استفاده قرار گیرد.

لازم به ذکر است که شرکت صنایع الکترونیک شیراز از زیرمجموعه‌های هلدینگ صاایران با 50 سال سابقه فعالیت در حوزه الکترونیک و هوشمندسازی سامانههای الکترونیکی از شرکت‌های پیشرو در این صنعت به شمار میرود. بررسی پروژه‌های اجرا شده توسط این شرکت نشان می‌دهد که صنایع الکترونیک شیراز همواره با کیفیت مطلوب و در زمان مقرر به تعهدات خود عمل کرده و خدمات شایسته‌ای به مردم شریف ایران ارائه کرده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر