/
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
محسن مهرعلیزاده در گفت وگو با نبض نفت، عنوان کرد:

مثلث اقتصادی کابینه دوازدهم نشان از رونقی دوباره دارد

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی کشور با بیان اینکه وزرای اقتصاد و صنعت از سابقه اجرایی بالایی برخوردار هستند، گفت: مثلث اقتصادی صنعت، اقتصاد و نفت کابینه دوازدهم نشان می دهد که شاهد رونقی دوباره خواهیم بود.
کد خبر : ۵۰۸

نبض نفت - محسن مهرعلیزاده که رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران را بر عهده دارد با اشاره به اینکه وزاری کابینه دوازدهم باید به دنبال هم افزایی باشند، در گفت وگو با خبرنگا نبض نفت، گفت: وزرای اقتصاد و صنعت از سابقه اجرایی بالایی برخوردار هستند و روحیه تعامل خوبی دارا هستند. پیش از این هم با همدیگر همکار بودند و با به کارگیری توان و تجریه 100 درصدیشان می توان شاهد هم افزایی خوبی در عرصه اقتصاد و صنعت کشور بود.

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی کشور، تصریح کرد: وزاری اقتصاد، صنعت و نفت دولت دوازدهم باید بدانند که عرصه تولید و اشتغال نیازمند توجه بیشتری است و با شناختی که از مدیریت جامع مهندس شریعتمداری دارم امیدوارم با بهره گیری از مشاوران و نیروهای متخصص بتوانند رونقی دوباره در این عرصه به وجود آورند.

رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی، با اشاره به رکود حاکم در عرصه اقتصاد کشور، افزود:بخشی از مجموعه شرایطی که در حوزه سرمایه گذاری خارجی، تولید، فرهنگ مصرف که در آن قرار گرفته ایم نیازمند یک همکاری و همیاری بالایی است تا اقتصاد کنونی که دارای رکود است، تکانی بخورد و راه هموار شود.

خبرنگار نبض نفت- روح الله فرقانی


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر