/
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

پایداری تولید و انتقال گاز با انجام تعمیرات اساسی در شركت آغاجاری

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت ‌خیز جنوب اظهار کرد: با توجه به تعهدات این شرکت در تامین بخشی از سوخت زمستان با اقدامی جهادی در ۴۵ روز گذشته تعمیرات اساسی واحد گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ و ایمن سازی گسترده خطوط تامین و انتقال گاز و مایعات گازی منطقه پازنان ۱ با موفقیت انجام شد.
کد خبر : ۵۰۸۰۹

به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، علیرضا دانشی با حضور در شرکت نفت و گاز آغاجاری از روند اجرایی پروژه تعمیرات اساسی تاسیسات گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ و همچنین پروژه های ایمن سازی خطوط  لوله انتقال گاز و مایعات گازی این شرکت بازدید کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به تعهدات این شرکت در تامین بخشی از سوخت زمستان با اقدامی جهادی در ۴۵ روز گذشته تعمیرات اساسی واحد گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ و ایمن سازی گسترده خطوط تامین و انتقال گاز و مایعات گازی منطقه پازنان ۱ با موفقیت انجام شد.

دانشی با اشاره به اهمیت این پروژه ها عنوان کرد: تعمیرات اساسی و ایمن سازی این خطوط سال ها مورد توجه قرار نگرفته بود که امروز با اجرای این پروژه ها شاهد پایداری تولید و انتقال گاز با هدف تامین بخشی از سوخت زمستان کشور خواهیم بود.

وی در این بازدید که با حضور نورانی، مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و تقی زاده، مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری همراه بود با قدردانی از تلاش شبانه روزی و مجاهدانه مجموعه شرکت آغاجاری در اجرای این پروژه بر لزوم توجه و صیانت از تاسیسات عملیاتی مهم این شرکت تاکید کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر