/
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

افزایش 5درصدی مصرف گاز در استان سمنان در آذرماه امسال

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از افزایش 5 درصدی مصرف گاز استان در آذرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر : ۵۰۹۳۰

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدجواد حقیقت حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان؛ با بیان این مطلب، گفت: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به این استان و کاهش دمای هوا، مشترکان گاز در استان سمنان به منظور جلوگیری از قطع جریان گاز و حفظ پایداری شبکه‌های گازرسانی، در مصرف گاز حداکثر صرفه‌جویی را داشته باشند.

وی با اشاره به افزایش میزان مصرف گاز در استان گفت: در آذرماه امسال 241 میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شد، این در حالی است که در آذرماه سال قبل  میزان مصرف 230 میلیون متر مکعب بوده است.

حقیقت حسینی با تاکید بر این نکته که با کاهش هر یک درجه دمای اتاق، 6 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد، گفت: هم استانی‌های محترم می‌توانند با پوشیدن لباس گرم، رساندن دمای خانه به حد استاندارد بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتگیراد، خاموش کردن وسایل گرمایشی در اتاق‌هایی که در طول روز از آن‌ها استفاده نمی‌شود و استفاده بیشتر از نور آفتاب، شرکت گاز را در استمرار بدون وقفه جریان گاز یاری کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر