/
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
کد خبر : ۵۱۰۱۳
  به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:
 بار دیگر عطر جانفزای آسمانی شدن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فضای ایران اسلامی را آکنده کرد .
شهید جاودانه ملت ، فرمانده ای شجاع، مجاهدی خستگی‌ناپذیر، مدافع حریم آل الله، مرد میدان جهاد و مبارزه، پایمردی، رشادت، عمل انقلابی، غیرت و اخلاص بود.
 سردار دلها تبلور عینی سرباز اسلام و تربیت یافته مکتب سالار شهیدان و حضرت امام خمینی(ره) است، او رفت و ما مانده ایم و ادای تکلیف برای ادامه این راه، بی‌تردید راه روشن این شهید والا مقام توسط خیل عظیم رهروان تداوم خواهد یافت و نام حاج قاسم بر بام باشکوه محور مقاومت جاودانه خواهد درخشید.
 اگرچه فقدان این شخصیت کم‌نظیر برای ملت ایران تلخ و جانسوز است اما این عرصه هزاران مالک دارد و خون این شهید عزم میلیون‌ها عاشق دلبسته به اسلام را در راه استکبار ستیزی مستحکم خواهد کرد.
با دیگر به روح بلند سردار آسمانی سپاه اسلام ادای احترام می کنیم و به نمایندگی از خانواده بزرگ صنعت حفاری سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده گرامی آن شهید والامقام ، سبزپوشان سپاه پاسداران و آحاد جامعه تسلیت عرض نموده و برای روح بلند این قهرمان ملی و همرزمان شهیدش علو درجات و رضوان الهی را از پروردگار متعال آرزو مندم.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر