/
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

اقدامات شرکت گاز استان کرمانشاه در خصوص فرهنگ‌‌سازی مصرف بهینه

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: با راه اندازی «پویش درست مصرف کنیم» و برگزاری مسابقه نقاشی در مدارس و اهدا جوایز، تلاش می کنیم در زمینه مصرف بهینه گاز فرهنگ سازی کنیم.
کد خبر : ۵۱۰۱۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ناصر حسینی سرپرست گاز استان کرمانشاه در جلسه مدیریت بحران با اشاره به افزایش مصرف گاز در کشور و  لزوم فرهنگ سازی در این زمینه، اظهار کرد: ما در شرکت گاز استان با راه اندازی «پویش درست مصرف کنیم» و برگزاری مسابقه نقاشی در مدارس و اهدا جوایز، تلاش می کنیم در زمینه مصرف بهینه گاز فرهنگ سازی کنیم.

حسینی با تأکید بر اینکه باید دانش‌آموزان و فرزندان ما در زمینه مصرف گاز مطالبه‌گر باشند،گفت: انرژی گازمتعلق به آیندگان است و فرزندان ما سهم آینده خود از آن را باید مطالبه کنند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از رؤسای نواحی خواست با استفاده از ظرفیت نهادها و افرادی همچون اداره ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف، آموزش و پرورش،ائمه جمعه و جماعت، در ترویج فرهنگ مصرف گاز بکوشند، و گاز اماکن غیرضرور عمومی، استخرها، ویلاهای غیر سکونت گاهی و مشترکین پرمصرفی که به اخطارها بی تفاوت هستند را قطع کنند.

حسینی تصریح کرد: در خانه های روستایی تبادل گرمایی بالاست به همین دلیل پیشنهاد می شود عزیزان روستایی تا حد امکان یک محدوده خاص از خانه هایشان را گرم کنند و با نایلون پنجره ها را بپوشانند و کانال های کولر را ببندند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر