/
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کارآموزی بیش از ۱۵۰ دانشجو در پالایشگاه نفت بندرعباس

از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۰ دانشجو از دانشگاه های کشور در پالایشگاه نفت بندرعباس دوره های کارآموزی خود را با موفقیت طی کردند.
کد خبر : ۵۱۰۵۲

به گزارش نبض نفت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ؛ در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و ارتباط موثر با دانشگاه و همچنین آموزش اثر بخش عملی در کنار آموخته های دانشگاهی، شرکت پالایش نفت بندرعباس با هماهنگی دانشگاه ها، دوره های کارورزی را برای دانشجویان برگزار می کند.

رئیس اداره آموزش و تجهیز نیروی شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: با توجه به همسویی و ارتباطات صنعت با دانشگاه ها و استفاده از ظرفیت های موجود در صنایع برای بهره وری و یادگیری عملی دانشجویان در رشته های مرتبط با صنعت و خصوصاً صنایع نفتی از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰ نفر از کارآموزان دانشگاه های دولتی، پیام نور و آزاد اسلامی دوره کارورزی خود را در شرکت پالایش نفت بندرعباس گذرانده اند.

 ناصر احمد یوسفی افزود: در این مدت دانشجویان رشته های مهندسی شیمی، مکانیک، صنایع و برق با حضور در واحد های عملیاتی، نگهداری و تعمیرات، فنی مهندسی، آزمایشگاه و ایمنی، بهداشت و محیط زیست در مدت دو هفته آموزشهای عملی لازم را با موفقیت گذراندند.

وی با بیان اینکه دانشجویان از نظر تئوری اطلاعات مناسبی در حوزه رشته تحصیلی خود دارند تصریح کرد: حضور دانشجویان در یک محیط صنعتی و استفاده از تجربه متخصصان آن حوزه که سالها تجربه دارند به دانشجویان کمک می کند تا ذهنیات خود را ملموس کنند و در این رابطه پالایشگاه به عنوان یک محیط صنعتی فنی - تخصصی این فرصت را برای دانشجویان فراهم می کند تا با این صنعت عظیم و استراتژیک آشنا شوند و تجربه ای برای آینده شغلی خود فراهم کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر