/
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

تاکید استاندار خراسان رضوی به رعایت الگوی مصرف بهینه گاز در ادارت

استاندار خراسان رضوی در نشست شورای اداری استان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی را ملکف به رعایت الگوی مصرف گاز و همکاری با شرکت گاز برای رصد و پایش دمای ادارات کرد.
کد خبر : ۵۱۱۳۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در نشست شورای اداری استان که با حضور استاندار برگزار، افزود: با هدف مدیریت الگوی مصرف گازطبیعی در زمستان، تیم های پایش شرکت گاز استان از تاریخ 15 آذرماه  امسال تشکیل شده و از طریق بازدیدهای ادواری، رعایت دمای رفاه ۲۱ - ۱۸ درجه در فضای داخلی و دمای ۱۸ درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده، روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از آغاز کار و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت پیش از پایان کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل برای ساختمان‌هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند؛ بررسی معاینه فنی و تعمیر وسایل گرمایشی را مورد رصد و پایش دقیق قرار می دهند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل کمیته استانی مدیریت مصرف گاز و برگزاری دو جلسه در یک ماه اخیر به ریاست استاندار اشاره کرد و گفت: شرکت گاز با هدف مدیریت مصرف گاز در حال اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی راندمان موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری و اداری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی افزود: دستگاه های اجرایی استان می توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی nigc.ir و انتخاب گزینه "طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها" نسبت به ثبت شماره اشتراک و دریافت خدمات طرح در فرصت باقی مانده اقدام کنند.

استاندار خراسان رضوی نیز در پایان تصریح کرد:رعایت الگوی مصرف بهینه گازطبیعی در دوران پیک سرما یک ضرورت قطعی است و سازمان های دولتی باید در زمینه رعایت این نکته به عنوان الگوی جامعه عمل کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر