/
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت بیان کرد:

توجه به سلامت کارکنان و توسعه خدمات درمانی، بهره‌وری را افزایش می‌دهد

توجه به سلامت کارکنان و توسعه خدمات درمانی به کارکنان، از مهم‌ترین اهداف بهداشت و درمان صنعت نفت است؛ چراکه در صورت تحقق این امر، بهره‌وری افزایش خواهد یافت.
کد خبر : ۵۱۱۵۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدمهدی هاشمی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در نشست با مدیران عامل منطقه ویژه، مجتمع گاز پارس جنوبی و مدیران ارشد شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی با بیان این مطلب، کسب رضایت کارکنان و مردم ساکن مناطق پیرامونی صنعت نفت را از مهم‌ترین اهداف این سازمان عنوان و اظهار کرد: همکاران ما در ستاد به صورت جدی در حال بررسی راهکارهای مناسب برای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به کارکنان هستند که این امر تاثیر بسزایی در افزایش بهره‌وری و رضایتمندی مردم بومی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده در دو حوزه درمان‌های مستقیم و غیرمستقیم، به نظر می‌رسد کارکنان از خدمات ارائه شده در درمان‌های غیرمستقیم رضایت دارند و سعی ما نیز در بهداشت و درمان صنعت نفت نیز این است بتوانیم درمان‌های غیرمستقیم را توسعه دهیم.

هاشمی ارتباط مستقیم ستاد با مناطق در ایجاد همدلی میان کارکنان را مؤثر دانست و تأکید کرد: انتظار ما این است مدیران مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت با مدیران منابع انسانی شرکت های مستقر در منطقه پارس جنوبی جلسات مشترک برگزار کنند، زیرا لازمه ارائه خدمات مطلوب آگاهی از انتظارات کارکنان و پیمایش مستمر خدمات است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پایان، گفت: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت‌های مستقر در منطقه، نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در معادلات اقتصادی کشور دارند؛ از این رو، سلامت کارکنان جبهه اقتصادی اهمیت بسیار بالایی دارد و اميدواریم با همدلی و کارگروهی و برنامه‌ریزی دقیق و منظم، بتوانیم گام‌های مؤثری در مسیر بهبود وضعیت موجود برداریم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر