/
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

پیمانکاران و رانندگان سخت‌کوش حمل‌و‌نقل فرآورده‌های نفتی منطقه همدان مورد تجلیل قرار گرفتند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از رانندگان و پیمانکاران تلاش‌گر و سخت‌کوش ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تجلیل کرد.
کد خبر : ۵۱۲۰۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی در نشستی با فعالان حمل‌و‌نقل فرآورده‌های نفتی گفت: دو انبار نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر از جمله 10 انبار مهم و استراتژیک کشور است که عملیات سوخت‌رسانی شبانه‌روزی و بی‌وقفه از این مراکز به همت رانندگان پرتلاش نفتکش در نقل و انتقال سوخت از دو مبدأ فوق به مقاصد حملانجام می‌شود.

روستایی افزود: منطقه همدان علاوه بر ذخیره‌سازی و تأمین سوخت مورد نیاز استان همدان با 8 ناحیه تحت مدیریت، هاب تدارکاتی غرب کشور به ویژه ارسال سوخت به چند نیروگاه را نیز بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: در برنامه‌های تدارکاتی ابلاغی در بسیاری موارد مناطق دور و نزدیک کشور از جمله کرمانشاه، کردستان، زنجان، ارومیه، میاندوآب، رشت و آبادان نیز حسب ضرورت عملیاتی، سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف خود را از این منطقه دریافت می‌کنند.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از فعالیت‌های همه تلاش‌گران این عرصه، یادآور شد: حمل و نقل از جمله زیرساخت‌های توسعه هر کشوری است و تحقق این رخداد در گرو فعالیت‌های دلسوزانه و تلاش رانندگان امین است.

مدیر منطقه همدان از آمادگی منطقه برای سوخت‌رسانی بی‌وقفه در زمستانی که در حال سپری شدن است به مقاصد مصرف در استان و نیز استان‌های هم‌جوار خبر داد.

این گزارش حاکی است: در ادامه نشست، نمایندگانی از شرکت‌ها و رانندگان با مدیر و مسئولان منطقه به گفتگو و تبادل نظر پرداخته و در فضایی صمیمانه نسبت به طرح مشکلات این حوزه مهم پرداختند و به پاس قدردانی از تلاش های یکساله از دو مدیرعامل شرکت‌های حمل‌و‌نقل و چند تن از رانندگان برتر با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

در پایان از سه تن از رانندگان و پیمانکاران بازنشسته نیز قدردانی شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر