/
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از منطقه اصفهان بازدید کرد

قائم‌مقام مدیرعامل به همراه مدیر طرح احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی ایران از کارخانه تولید مخازن سی‌ان‌جی و نیز شرکت دانش‌بنیان صنایع هواپیماسازی ایران در منطقه اصفهان بازدید کرد.
کد خبر : ۵۱۳۸۱

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، فضل‌الله اکبری و محمدحسین باقری به همراه عبدالله گیتی‌منش مدیر منطقه و جمعی از مسئولین منطقه، از کارخانه تولید مخازن خودروهای دوگانه‌سوز شرکت "بهینه صنعت" واقع در شهرک صنعتی نجف‌آباد استان اصفهان و نیز شرکت دانش‌بنیان صنایع هواپیماسازی ایران "هسا"  بازدید کردند.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی بازدید و مشاهده توانمندی‌های کارشناسان شرکت "بهینه صنعت" در زمینه تأمین تجهیزات جایگاه‌های سی‌ان‌جی، بر بهره‌مندی و استفاده از تولیدات داخلی و توسعه و گسترش فعالیت‌های شرکت "هسا" در تجهیز و راه‌اندازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی نیز تأکید کرد.

شایان ذکر است، با پیگیری‌های انجام شده و افزایش تولید مخازن سی‌ان‌جی توسط شرکت مذکور، طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی به دوگانه‌سوز در سطح استان و کشور، به منظور استفاده از سوخت پاک و ملی و نیز کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی، شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر